уторак, 28. децембар 2021.

Stefanova salata

Ovu salatu je osmislio moj muž Stefano. Eto tako jednog dana se izgubio u kuhinji, sav tajnastven. Nije hteo da mi kaže šta radi, kaže to je iznenađenje, znam da ovome nećeš odoleti sigurno. I tako posle mog strpljivog čekanja izašao je sa velikom činijom ove salate, koja me je oduševila. Ni sada mi neće biti jasno zašto devojke, makar bile i matore kada se udaju kao i ja uvek izaberu nekog za koga se tokom zajedničkog života ispostavi da je vrlo sličan njenom ocu. Kao da gledam mog Veslina kako izlazi iz kuhinje sa ogromnom činijom voća ili raznoraznog povrća u salati.  Glavni ukus ovoj salati daju komorač i narandža, koji savršeno idu jedno uz drugo, a uz dodatak malo sireva, maslina evenutalno neke salame i povrća dobićete izuzetnu kombinaciju slanog, slatkog, krckavog i mekanog zadovoljstva. Sve je različito, a zajedno ide savršeno. Sve mere u ovom receptu su proizvoljne, važna je kombinacija ukusa



Sastav:


komorač

narandža

kačkavalj

mozzarella ili mladi beli sir

zelena salata

ljubičasti crni luk ili ti kapulica

paradajz trešnjica

crvena paprika

šargarepa

crne ili zelene masline

eventualno može i parče salame ili dimljene šunke ili tunjevine

maslinovo ulje obavezno

balsamico sirće nemojte koristiti naše sirće, mislim da neće biti lepo

so


Priprema:


Sve sastojke očistite i oljuštite. 

Komorač je meni najlepši kada se iseće na tanane kriške sa seckalicom. 

Narandžu oljuštite, odvojite delove i presecite svaki na pola.

Šargarepu oljuštite i isecite na tanke trake ljuštilicom za krompir.

Kapulicu isecite na tanke, tanke listiće.

Paradajz trešnjicu na  pola.

Papriku na trake.

Obe vrste sira na kocke.

Salata je vrlo lepa i bez salame, šunke ili tunjevine. Ako koristite salame ili šunku isecite iz na kocke, a tunevinu ocedite iz ulja i dodajte salati.

Uživajte!



Нема коментара:

Постави коментар