среда, 11. септембар 2024.

Pita sa mesom i krompirom

Danas sam napravila ovu kombinaciju pite sa mesom i krompirom i ispala je odlična. Sočna i mekana




Sastav:


500 g. kora za pitu

1 glavica crnog luka

1 praziluk samo beli deo

500 g. mlevenog mesa

3 manja krompira

so, biber

ulje za mazanje pleha i kora


Preliv:


3 jaja, ako su manja može i 4

200 ml. mleka

200 g. kisele pavlake 

50 ml. ulja

1 prašak za pecivo

1 kašičica soli


Priprema:


Crni luk iseći na kockice, a praziluk na kolutove.

Na sasvim malo ulja prodinstati na tihoj vatri crni luk, dok ne postane staklast, zatim mu dodati praziluk i dalje dinstati. 

Kada je luk svenuo dodati mleveno meso i prodinstati ga, tek da izgubi crvenilo. 

Krompir oljuštiti i narendati na krupno rende, pa dodati mesu. 

Posoliti, pobiberiti i dinstati dalje, dok se lepo ne uprži. Ne sme biti suvo, a ni vodnjikavo, krompir mora da svene. 

Uprženo ostaviti sa strane. 

Pleh u kome ćete peći putu namazati četkicom sa uljem. 

Staivit prvu koru. Meni su kore bile veće od pleha, pa sam ja svaku koru prilikom polaganja malo zgužvala, ka sredini, da ivice kore budu sa ivicom pleha.

Na prvu koru staviti bukvalno par kapu ulja. Ja inače masne pite ne volim.

Stavite na isti način i drugu koru. 

Na treću koru nemojte stavljati ulje već tri do četiri kašike fila. 

Na fil ponovo ređajte kore. 

Ja sam imala u pakovanju ukupno 11 kora, tako da su mi donja, gornja i u sredini bile slagane po tri kore, a one sa dve kore sam stavila u sredinu. 

Kad ste pitu poslagali, isecite je na kocke. 


Preliv:


Umitite penasto jaja, dodajte kiselu pavlaku, mleko, ulje, so i prašak za pecivo, pa opet umutite, da se masa sjedini. 

Kutlačom polako rasporedite preliv po celoj piti i ostavite je da upija preliv narednih 40 minuta. 

Zagrejete pećnicu na 210 stepeni i pecite pitu 10 minuta, zatim smanjite na 175 stepeni i pecite dok lepo ne porumeni narednih 30 do 40 minuta,









Нема коментара:

Постави коментар