среда, 6. октобар 2021.

Slana torta sa prazilukom

Dakle na današnji dan mogu sa sigurnošću da kažem da je leto otišlo i došla je jesen. Volim jesen i njegove boje. Ovo je jedan izetno ukusna slana torta, za ljubitelje prazikluka prava stvar, a ja sam jedna od tih



Sastav:


1 lisnato testo pravougaono ili okruglo 


Za fil:


puter 

maslinovo ulje

600 g. očišćenog praziluka

3 jaja

so, biber

50 ml. pavlake

40 g. parmigiano reggiano ili pecorina

150 g. sira Brie


Priprema:


Prazuluk očistitite, pažljivo ga operite od evenutalnih ostataka zemlje između listova i isecite na kolutove i beli i zeleni deo.

Na mešavini putera i maslinovog ulja prorpžite praziluk dok potpuno ne svene.

Ostavite ga da se ohladi.

Umutite 3 jaja, dodajte soli i bibera dok ne budu lepa penasta.

Zatim dodajte pavlaku, sve promešajte i dodajte ohlađen praziluk.

Promešajte sve i proverite evenutalno so i biber.

Stavite u pleh za pečenje papir za pečenje i preko lisnato testo u zavisnosti od velične lisnatog testa koje ste kupili, tako da imate izdignuto testo sa svake strane.

Evo malog trika koji kako u nedostatku odgovarajućeg manjeg pleha spasti stvar.

Ja sam imala par malih plehova i par velikih plehova, a trebao mi je onaj srednji za ovu tortu. 

Onda sam smislila i uradila kao što vidite na fotografiji.

Uzmite parče alu folije savijte je u štapić po dužini i savijte ovako da kraj ide od pleha, proteže se celom dužinom testa i završava opet na krivinu da se podupire uz pleh, plus sam napravila par štapića za sredinu.

Ako imate "teže" punjene i mislite da evenutalno ovaj metod neće izdržati možete napraviti štapiće od alu folije i postaviti je na "cik-cak" celom dužinom pleha, tako ćete imati jaču potporu.

Eto idelne prilike da napravite potporu, a da ne pravite klasični valjak od alu folije gde ćete morati da nepotrebno potrošite bar pola pakovanja.



Uspite masu sa prazilukom na lisnato testo, lepo poravnajte.

Sir brie isecite na kockice i poređajte po površini.

Pecite u prethodno zagrejanoj pećnici na 180 stepeni nekih 20 do 25 minuta, videćete da će se lepo zarumeniti i površina i ivice lisnatog testa.






Нема коментара:

Постави коментар