субота, 16. март 2024.

Štanglice sa čokoladom i orasima

Još jedan stari recept iz mamine sveske. Možete ga napraviti kao štanglice sa oblandama, kao što sam ja uradila. Naime moja namera je bila da ih uvijem sa oblandom i napravim salamu, ali kako nisam našla odgovaranuće oblande napravila sam štanglice



Sastav:


200 g. mlevenih oraha

200 g.  šećera

50 g. čokolade

100 ml. sok od narandže

oblande


Priprema:


Staviti u šerpicu sok od narandže i šećer i kuvati dok se šećer ne istopi, zatim dodati čokoladu i istopiti je. 

Skinuti sa vatre i umešati mlevene orahe. Ja sam moje mlela u seckalici, mrzelo me je da sklapam celu sklalameruju za mlevenje oraha, pa sam dobila na kraju sitne, sitne kuglice oraha, što mi je bilo još lepše. 

Masu podelite na dva dela. 

Lakše će vam biti ako slažete oblande na ravnu tacnu ili poslužavnik, ili dasku za sečenje koja obuhvata celu oblandu, a koja može da vam stane u frižider. 

Premažite dve oblande sa masom. 

Stavite jednu oblandu na drugu, tako da vam namazana strana bude ka gore. 

Stavite na njih i treću oblandu. 

Na gornju nenamazanu oblandu stavite poslužanivik da prekrije celu oblandu i na polsužavnik stavite teži predmet da pritisne celu masu. 

Stavite u frižider na par sati da se masa stegne. 

Kasnije izvadite iz frižidera i secite štanglice. 

Ako želite da uvijete oblandu u rolat, prvo morate list oblande obložiti mokrom, ali dobro oceđenom krpom, da malo smekša. 

Zatim prebacite oblandu na providnu foliju ili aluminijumsku foliju. 

Premažite je celom masom i uz pomoć folije uvijte je u rolat. 

Stegnite dobro foliju oko rolata i zatvorite krajeve kao karamelu. 

Ostavite da se stegne u frižideru.





Нема коментара:

Постави коментар