недеља, 23. јун 2024.

Višnje letnje osveženje

Sezona je višanja, za ovaj recept možete koristiti i trešnje ili bilo koje drugo voće. Brzo se priprema, vrlo je osvežavajuće i lagano. Najbolje ga je spremati ujutru za posle podne ili uveče za ujutru, jer krema mora da odstoji par sati u frižideru da se stegne



Sastav: 


250 ml. slatke pavlake

125 ml. jogurta 

200 g. očišćenih višanja, ja sam koristila višnje iz kompota, koje sam dobro ocedila

30 g. šećera u prahu

1 list želatina 

izmrvljen keks, ja sam koristila keks Amaretto, odličan je u kombinaciji sa višnjama, količina odokativna, dosta je mali, veličine graška, pa ga nisam ni usitnjavala


Priprema:


Želatin potopiti 10 minuta u hladnoj vodi.

U šerpicu sipati oko 100 ml. pavlake,  zagrejati je na tihoj vatru, ne sme da provri, već sa bude vrela.

Nabubreli želatin dobro ocediti od vode.

Staviti želatin u pavlaku, primešati, skloniti sa vatre i mešati dok se želatin skroz ne istopi. Eventualno vratite na tihu vatru par sekundi.

Ostaviti pavlaku da se ohladi na sobnoj temperaturi. 

Kada se pavlaka sa želatinom prohladila umutiti mikserom preostalu pavlaku, dodati šećer u prahu. 

Kada je masa postala čvrsta, dodati iz tri puta jogurt i prevrćući nežno špatulom.

Na kraju usuti i pavlaku u kojoj je želatin i sve dobro prepimešati.

Poklopite činiju sa kremom i ostavite je na par sati u frižider na par sati da se stegne. 

Keks usitniti. 

Na dno čaše staviti kremu, na kremu keks, odozgo krema, višnje, ako vam ostane materijala napravite i sledeći red.

Ja sam od ove količine dobila sve pune čaše. 








Нема коментара:

Постави коментар