петак, 22. фебруар 2019.

Posne punjene paprike alla Napoli

Nećete mi verovati, ali paprike mogu biti ukusne punjene i sa hlebom. Ni sama nisam verovala, ni kada sam videla recept, čak i kad sam spremala sam bila malo skeptična, ali sam se definitivno razuverila danas za vreme ručka. "Siromašak sam para nemam", ovaj način punjena paprika je nastao u neka davna vremena kada je meso bilo luksuz i kada su se od jeftinih namirnica koje su bile dostupne svakoj kući pripremala jela. 



Sastojci:


Crvene paprike roge, ili neke druge, bitno je samo da nisu one ogormne
150 g. sredine od hleba
1 plavi patlidžan
maslinovo ulje
20 crnih maslina
10 trešnjica paradajza ili tri srednja paradajza
2 šake usoljenih kapera
3 čena belog luka
4 slana inćuna
peršun
bosiljak ili origano
so, biber

Priprema:


Paprike presecite na pola, operite, očistite od semena i ostavite da se ocede.

150 g. sredine hleba potopite u vodi.

2 pune šake usoljenih kapera properite pod mlazom vode i ostavite da se ocede.

Plavi patlidžan oljuštite isecite na kockice. Ja nemam potrebe da prethodno solim i cedim plavi patlidžan da izađe gorčina. Vi ako imate patlidžane sa gorčinom, prvo ih oljuštite, isecite na kolutove, posolite i pritisnite težim predmetom da izađe gorčina. Ostavite tako narednih 30 minuta. 

Potom ih properite pod mlazom hladne vode i ostavite na kuhinjskoj krpi da se prosuše.

Zatim ih isecite na kockice i propržite na maslinovom ulju na jačoj vatri, stalno mešajte.

Kad se patlidžan propržio položite ga na upijajući papir, da upije višak masnoće.

Za to vreme ocedite dobro sredine hleba, što više i jače možete.

Stavite ga u veću činiju i rascepkajte rukama.

Masline, beli luk i paradajz i peršun isecite na kockice i dodajte ih hlebu.

Inćune iscepkajte i dodajte masi za punjenje.

Dodajte kapere, so, biber i seckani bosiljak ili origano, šta više preferirate.

Nauljite veći pleh i uključite pećnicu na 200 stepeni.

Polovine paprika punite smesom i slažite u pleh.

Stavite paprike u pećnicu i smanjite temperaturu na 180 stepeni. 

Pecite narednih 40 minuta sa ventiratorom, dok na površini ne dobiju lepu rumenu boju.

Ove paprike možete poslužiti i kao predjelo i kao glavno jelo.


Нема коментара:

Постави коментар