среда, 28. август 2019.

Pita hleb

Kako sam već u prethodnim receptima navela pita hleb, evo i recepta. Pravi se relativno brzo i lako. Gotove pite možete i zamrznuti i koristiti nekom drugom prilikom



Sastojci:


500 g. brašna tipa "00"
3 dl. vode
7 g. suvog kvasca
2 kafene kašičice soli
1 supena kašika maslinovog ulja

Priprema:


Prosejati 500 g. brašna. 

7 g. suvog kvasca rastvoriti u 3 dl. vode. 

U činiju staviti sve sastojke i mutiti mikserom 10-ak minuta, dok se dobro ne umesi.

Testo prekrijte prozirom folijom i ostavite na toplom da narasta, dok ne udvostruči volumen.

Kada je testo naraslo, ponovo ga premesite na pobrašnjenoj površini.

Testo podelite na 10 loptica.

Zagrejte veliki teflonski tiganj. Moj je prečnika 22 cm. 

Svaku kuglicu rastanjite oklagijom u krug prečnika malo manjeg od tiganja kojeg imate i pecite u toplom tiganju po 1 do 2 minuta sa svake strane.

Dok vam se jedna peče, drugu rastanjite ide to brzo. 

Moje su bile veličine tanjira. 

Dok ih pečete slažite ih jednu na drugu i poklopite poklopcem.

Ako želite manje pite podelite testo na više od 10 delova.

Mi smo ih juče jeli uz hunus i babaganush, a danas sam ih napunila šunkomi sirom, savila na pola i jela kao svendvič.


Нема коментара:

Постави коментар