петак, 28. јануар 2022.

Topli sok od jabuka sa citrusima

Ovaj divan sok je nastao tako što sam iskoristila sok koji mi je ostao kada san pravila Subotička pita od jabuka. Dobila sam odličan topli sok od jabuka sa dodatkom limuna i narandže i malo začina




Sastav:


500 ml. soka jabuka

120 ml. vode

sok od 1/2 limuna

1 narandža

1 klinčić

1 štapić cimeta

1 Zvezdasti anis izvaditi 4 semena može i bez


Priprema:


Izrendajte jabuke i ostavite ih da puste sok 1 sat i zatim dobro iscedite rukama, ili ga napravite u sokovniku.

Ocedite sok od 1/2 limuna

Ogulite pažljivo ljuštilicom za povrće koricu od 1/2 naranže. Pažljivo nožićem ogulite eventulani beli deo korice narandže koji je gorak i bacite ga.

U šerpu stavite sve sastojke i ostavite da baci prvi ključ.

Zatim smanjite temperaturu na najniže i ostavite da blago šumi narednh 15 minuta.

Probajte sok, po potrebi dodajte ako je potrebno još soka od limuna, sve zavisi koliki vam je limun, ako vam nije dovoljno slatko dodajte i meda ili šećera. Ja nisam stavljala ni med ni šećer, jer su mi jabuke bile dovoljno slatke, i dodavanjem šećera bi mi bilo preslatko.

Procedite sok i stavite unutra kockice narandže i limuna.

Нема коментара:

Постави коментар