недеља, 7. август 2022.

Kapric salata

Ova salata može da vam bude odlično predjelo ili čak i večera. Varijacija ima dosta, ovo je moja verzija od prilike. Ja sam je malo krupnije sekla kao balvani, trebalo bi to uraditi finije, meni se nešto na ovu vrućinu nije dalo




Sastav:



150 g. korena celera 
150 g. šargarepe
150 g. praške šunke
150 g. Ementalera
250 g. majoneza, možete zameniti i sa gustim Grčkim jogurtom ako ne volite majonez
2 kašičice senfa
soli

Može takođe:

kisele pečurke

artičoke iz ulja



Priprema:



Majonez pimešajte sa malo soli i senfom

Isecite na tanke kriške celer, a zatim na štapiće tvz. žulijen i stavite ga u majonez.

Šargarepu očistite i isecite na žulijen i nju dodajte u majonez.

Isecite na štapiće šunku i Ementaler i njih pomešajte sa ostalim sastojcima. 

Salata je gotova, poklopite je i ostavite u frižideru da se dobro ohladi i da se sastojci sjedine. 

Ja sam ovog puta koristila gusti grčki jogurt, senf i dve kašike majoneza radi boljeg ukusa.




Нема коментара:

Постави коментар