среда, 10. август 2022.

Sladoled kolač sa kafom i kremom od lešnika

Pre neki dan imali smo drage goste iz Slovenije i posle mnogo premišljanja odlučila sam se da napravim ovaj kolač, koji se svima svideo. Zabeležila sam ga gledajući video klip, ali gde nemam pojma. Nema veze kolač je savršen




Sastav:


Keks petit ber

kafa za natapanje keksa

250 g. Maskarpone sira

250 g. pavlake

50 g. šećera

400 g. kreme od lešnika

Za ukrašavanje:

Bademi, lešnici, čokoladice, šta god



Priprema:


Ja sam za pravljenje kolača koristila uzani uski pleh za plum cake. Mojoj je bio dimenzija 30 x 11 cm i imala sam dva keksa u jednom redu, a koliko redova, ne sećam se tačno 4 ili 5.

Obložite ga providnom folijom. 

Umačite teks jedan po jedan i slažete po dnu. 

Umutite Maskarpone sa šećerom. 

U drugoj činiji umutite slatku pavlaku.

Na kraju dodajte trećinu pavlake u Maskarpone, obrnite dva kruga mikserom i tako dok ne spojite sve sastojke.

Kremu podelite na četiri jednaka dela.

Preko prvog reda keksa stavite kremu i lepo poravnajte. 

Kremu od lešnika stavite u poslastičarskinšpric i stavite ga preko . 



Na kremu opet stavite keks samo nežno poravnajte dlanovima.

Slažite tako redom, dok ne utrošire svu belu kremu.

Na kraju slaganja imaćete pet redova keksa i četi reda sa belom kremom.

 Na vrhu trebate da imate red keksa, koji ćete kasnije premazati kremom od lešnika i ukrasiti po želji.

Kada ste stavili zadnji red keksa, poravnajte sve pritiskajući blago dlanovima, da nemate praznog prostora.

Prekrijte prozirnom folijom i stavite na par sati u zamrzivač.

Kasnije izvadite iz zamrzivača i premažite kremom od lešnika i ukrasite po želji. 

Držati u zamrzivaču.


Нема коментара:

Постави коментар