понедељак, 25. јун 2018.

Sladoled sa narandžom i rumom

Ovaj sladoled je nastao kao posledica jednog velikog razočarenja. Naime, kod nas u selu se pre par godina otvorila nova poslastičarnica. Kako su bili vreli dani otišli smo muž i ja da se osvežimo sladoledom, u toj novoj poslastičarnici. Ja sam naručila tiramisu sladoled. Sva srećna, kao i uvek kad vidim nešto slatko, krene prvi veliki liz, ono kao mačka slaninu, kad ono užas. Sladoled je bio toliko sladak, da prosto nisam mogla da ga gutam. Kao da mi je neko dao agdu od baklave da jedem. Prvi put u životu bacila sam ceo sladoled. Eto tako sam rešila da sama smislim svoj tiramisu sladoled i ovo je rezultat



Sastojci: 


500 g sira Mascarpone
1 dcl. hladnog mleka
6 žumanca
125 g. šećera 
aroma vanile
2 dcl. soka od narandže
2 supene kašike ruma

Za posipanje:


kakao gorak tipa onaj sa pravljenje Tiramisua
cimet

Priprema:


Umutiti penasto 6 žumanca sa 125 gr. šećera, dok masa ne postane buava.

Dodati 1 dl. mleka i staviti sve na paru da se skuva, ali ne sme da počne da ključa.

Stalno mešajte i kada vidite da je masa dovoljno topla, skoro vrela, a pre početka ljučanja skinite je sa vatre i mešanjem je ohladite. Možete se pomoći tako što ćete perpu sa žumancima potopiti u drugu širu šerpu sa hladnom vodom. Mislim da je uvek dobro prvo termički obraditi žumanca, nikad se ne zna.

Maskarpone sir stavite u činiju, dodajte mu ohlažđena žumanca, 2 supene kašike ruma, 2 dcl. soka od narandže i ukus vanile.

Pomešajte lepo sve sastojke, a zatim ih stavite u aparat za pravljenje sladoleda i dalje postpupajte prema uputstvima proizvođača. 

Ako nemate aparat za pravljenje sladoleda masu stavite u zamrzuvač i ostavite je tako 1 sat. 

Zatim je izvadite iz zamrzivača, ponovo umutite mikserom i ovu operaciju ponavljajte tri puta.

Na ovaj način čete izbeći da vam se prilikom stezanja sladoleda stvore kristalići leda. 

Gotov sladoled servirajte posut sa malo gorkog kakaa i cimeta

Нема коментара:

Постави коментар