петак, 7. август 2020.

Sladoled od čokolade bez jaja

 E pa dragi moji ovaj sladoled je nastao kao posledica jedne poslastičarske katastrofe. Da ne pičam baš sad sve u sitna crevca, te već dugo vremena merkam jedan recept, za koji treba čak 9 belanca. Nije problem u belancima, nego šta ću sa žumancima. Kao i uvek kada pravim novi recept držim se pisanog, što bi rekli kao pijan plota, iako mi instink govori drugačije. Nekada se to pokazalo kao ispravno, a nekada, kao u ovom slučaju kako totalni fijasko. Eto, naučih na moj račun, kako i neki renomiani žurnali za kuvanje, koje patim godinama znaju da "varaju" u da stave na primer potpuno pogršnu dimenziju tepsije. Onako duplo manju, ma šta ima veze, krema od čokolade bude toliko slatka, kao da sam sam šerbet progutala. Očajna naravno, ne zbog truda, toga uvek ima i nije mi teško, već zbog onih mučenik 9 belanaca, rešim da spasim što se spasti može i tako je nastao uz ovaj put "moju glavicu pametnu", a ne njihovu, ovaj sladoled. U njemu nema žumanaca, a nema ni šećera, jer ima dosta čokolade tako da je šećer potpuno nepotreban. Eto malo sam se iskukala, malo pohvalila idemo na recept. P.S. Nesrećna belanca su završila u kanti za đubre.

Sastav:

300 g. čokolade sa 70% kakaa

1/2 lit. slatke pavlake

250 ml. mleka

aroma vanile


Priprema:

Čokoladu izlomite na kockice.

Zagreje 1/2 l. slatke pavlake sa 250 ml. mleka i aromom vanilije. 

Kada masa bude vruća, nema potrebe da čekate da proključa ubacite kockice od čokolade u tri navrata i mešajte, dok se ne istope. Na taj način će vam se i brže i bolje otopiti čokolada.

Sklonite sa vatre i mešajući rastopite čokoladu. Ako vam se nije rastopila sva čokolada, slobodno vratit ponovo na tihu vatru jedno minut dva.

Ostavite smesu da se ohladi na sobnoj temperaturi, a zaim je stavite u frižider, da se potpuno ohladi. 

Ako imate aparat za sladoled postupite prema uputstvima.

Ako nemate aparat za sladoled, masu stavite u friz na nekih 30 do 40 minuta. 

Zatim je izvadite onako blago zaleđenu i umutite mikserom.

Ceo postupak stavljanja u friz i mućenja ponavljajte 4 puta. 

Na ovaj način ćete dobiti lep kremast sladoled.

Нема коментара:

Постави коментар