недеља, 27. новембар 2022.

Pašteta od pileće ili teleće džigerice

Sećate se onih recepata isečenih iz novina, koji su bili uredno poslagani u maminoj svesci? E ovaj je jedan od takvih recepata, a dolazi od gospođe Pepe Dragojević iz Bele Crkve



Sastav:


1/2 kg. teleće džigerice, ja sam koristila pileću, lepe su obe

1 kašika masti ili ulja

2 glavice crnog luka

2 kuvana jaja

2 kuvana krompira

belo vino

20 g. putera

1 do 2 kašike senfa

1 limun sok

so, biber

ko voli malo sardine, ja sam dodala 3 inćuna iz ulja


Priprema:


Skuvajte u slanoj vodi krompir i jaja. 

Ostavite da se ohlade. 

Na masti ili ulju propržite sitno seckan crni luk. 

Ako koristite pileću džigericu odstranite joj žilice, koje spajaju dva kraja

Kada je luk svenuo dodajte mu džigericu i propržite je. 

Ako ste se opredelili za teleću isecite na kockice, da bi se brže ispržila.

Zatim je nalijte sa malo vina, pijačajte vatru i dinstajte dok vino ne ispari. 

Ostavite da se ohladi. 

Kada su se svi sastojci ohladili, oljuštite jaja i sitno iseckajte. 

Krompir oljuštite i izgnječite gnječilicum. 

Iseckajte i inćune. 

Sve sastojke, krompir, jaja, džigeircu, puter, senf, inćune i sok od limuna stavite u blender ili usitnite mini pimerom. 

Na kraju probajte, ako je poterebno dodajte soli, bibera i eventualno još senfa. 

Ovo je lepa, lagana pašteta, bez puno putera. 

Za kraj kaže oblikovati paštetu i ukrasiti je kolutovima kiselih krastavaca, ja sam sa maslinama iz pećnice


         . 




Нема коментара:

Постави коментар