понедељак, 16. април 2018.

Beogradska projara

Volim ovu proju sočna je i brzo se pravi. Kako sam ja shvatila razlika između proje  projare je u tome što se proja pravi od kukuruznog brašna uz dodatak vode, masti i jaja, ponekad čvaraka, nekad sa malo sode bikarbone, nikad sa praškom za pecivo i kako je ja pamtim dosta je tvrda, a u projaru se pored kukuruznog brašna dodaje i sir, kajmak, prašak za pecivo i dosta je mekša od proje. 



Sastojci:


10 supenih kašika kukuruznog brašna
8 supenih kašika pšeničnog brašna
4 jaja
4 kafene šoljice mleka
3 kafene šoljice ulja
1 kafena šoljica kisele vode
1 prašak za pecivo
300 g sira
soli u zavisnosti koliko je slan sir

Priprema:


Umutite dobro jaja, dodajte 4 kafene šolice mleka, 3 kafene šoljice ulja, 10 supenih kašika kukuruznog brašna, 8 supenih kašika pšeničnog brašna, 1 kafenu šoljicu kisele vode, 300 g usitnjenog sira i 1 prašak za pecivo. Što se tiče soli, ja je ne stavljam, jer koristim stariji sir. Ako koristite mlađi sir dosolite po ukusu.

Pleh veličine 30 x 22 cm moj je bar te veličine pouljite i sipajte masu. Ja lično ne volim da mi je projara mnogo visoka, već da je ovako niža kao i proja.

Pecite u prethodno zagrejanoj pećnici na 200 stepeni dok lepo ne purumeni i ivice projare se ne odvoje od stranica pleha.

Pečenu proju služite toplu ili hladnu sa jogurtom ili kako god vi želite.

Нема коментара:

Постави коментар