недеља, 22. децембар 2019.

Damini poljupci

Evo jednog klasičnog italijanskog sitnog kolača. Možete ga praviti sa bademom ili lešnikom, vrlo su ukusni, mogu dugo da stoje, pazite samo da se ne umažte i vi i kolači kako se to meni desilo. Nisu ispali perfektni, na oko, više liče na ružne pačiće, ali su se baš kao i ružno pače na kraju pretvorili u slasne zalogaje




Sastojci:


150 g. lešnika mlevenih, ja sam stavila pečene lešnike
150 g. brašna
100 g. putera
100 g. šećera
1 jaje

Za spajanje:


40 g. čokolade

Priprema:


Penasto umutiti 100 g. putera, dodati 100 g. šećera i 1 jaje i dalje mutiti. Dodati kašiku po kašiku 150 g. mlevenih pečenih lešnika i na kraju polako isto kašiku po kašiku 150 g. brašna.

Pleh od rerne obložite papirom za pečenje.

Pravite kuglice.

Slažite kuglice na pleh i tom prilikom svaku nežno pritisnite, da bi donja površina kuglice bila ravna. 

Stavite ih da se stegnu u frižideru 15 do 20 minuta.

Kuglice peći u prethodno zagrejanoj rerni na 175 stepeni nekih 12 do 15 minuta. 

Kontrolišite, ne smeju da potamne prilikom pečenja.

Pečene kuglice izvadite da se prohlade.

Čokoladu otopite u mikrolalasnoj pečnici ili u šerpci na pari.

Ostavite je da se malo prohladi da bi bila malo gušća. Ako vam je mnogo retka, cureće vam na sve strane prilikom spajanja.

Kafenom kašičicom stavite malo čokolade na jednu polutku i spojite drugom polutkom.

Tako ćete dobiti lepo spojene i uređene kolačiće.

Šta sam ja radila, pa su ispali ovako musavi bolje da vam ne pričam, ali sam zato naučila za sledeći put ha,ha,ha!!!






Нема коментара:

Постави коментар