петак, 28. септембар 2018.

Ljuštenje većih količina belog luka

Evo lakog načina kako da oljuštite veću količinu belog luka



Elem, ova Draga Saveta je nastala posle jedog mukotrpnog ljuštenja belog luka, koji sam ljuštila kako i svako normalno čeljade ljušti luk, pa se to lepilo, cela kuhinja je smrdela na beli luk, jer je trajalo beskonačno dugo i tako, mislila sam nema mi spasa. 

Onda je moj muž jedinac ušao u kuhinju i onako mrtav hladam mi rekao "Što se tako mučiš ga da ljuštiš, potopi ga na 10 minuta u hladnu vodu, kao i badem što potapaš i očistićeš ga o čas posla."

"Izvini gde si bio pre pola sata, kad sam počinjala?"

Elem rečeno učinjeno. 

Glavicu belog luka razdvojite na čenove i sve čenove potopite u hladnu vodu.

Posle 10 minuta vadite jedan po jedan i ljuštite.


Нема коментара:

Постави коментар