среда, 5. септембар 2018.

Krem čorba od pečurki

Ovih dana je zahladelo i konačno da predahnemo od letnjih vrućina. Jedva sam čekala da bih napravila nešto "na kašiku", mislila sam osušiće mi se želudac, ko paradajz na suncu, ako ne pojedem bar pola litra supe ili čorbe. Danas je zapalo da se napravi krem čorba od pečurki




Potrebno:

600 g. pečurki šampinjona ili mešanih, ja sam ovo prilikom koristila zamrznutu mešavinu pečurki
40 g. suvih vrganja
1 praziluk
60 g. brašna tipa "0"
160 g. pavlake za kuvanje, možete je zameniti i sa krem freš
1 litar supe od povrća (glavica crnog luka, veza zeleni, par zrna bibera, komad celera)
peršun
20 g. putera
maslinovo ulje
so
biber
ljuta aleva paprika

Priprema:

Kao prvo napravite domaću supu od povrća. Link za supu od povrća ćete naći ovde Supa od povrća.

Suve vrganje stavite u vrelu vodu, tek da ogreznu i ostavite tako 10 minuta.

Zatim ih procedite kroz normalnu cediljku. Vodu u kojoj su bili vrganji nikako ne bacati, trebaće vam kasnije.

Vodu od suvih vrganja još jednom precedite, ali ovaj put kroz gazu, tako da ako je ostala neka nečistoća u vodi, da se to eliminiše.

Dok se supa kuva isecite praziluk na kolutove i propržite ga na mešavini maslinovog ulja i 20 g. putera. Treba da svene, tako da ga pržite na blagoj vatri, da ne uhvati boju.

Zatim dodajte 600 g. pečurki, zamrznute ili sveže.

Pečurke če pustiti svoju vodu, mešajte ih često i prodinstajte nekih 5 minuta.

Brašno zahvatite rukom i kao kišu ga spuštajte u pečurke neprestalno mešajući da vam se ne stvore grudvice.

Kada ste utrošili svo brašno, počnite da dodajete vrelu supu od povrća, malo po malo, dok se masa ne razredi.

Zatim dodajte i ostatak supe i uh stalo mešanje kuvajte dok vam se čorba ne zgusne nekih 15 do 20 minuta.

Dodajte  so, biber, ljutu alevu papriku.

Stavite u veću šolju 160 g. pavlake za kuvanje i razredite je sa malo vode koju su otpustile pečurke. To će čorbi dati na ukusu.

Sipajte pavlaku u čorbu, isključite vatru, promešajte i dodajte sitno seckani peršun.

Nama je ova krem čorba bila komplet obrok uz parče prepečenog hleba i ja sam sebi u tanjir naseckala dosta vlašca. To mi je odlična kombinacija, vlašac joj daje svežinu.


Нема коментара:

Постави коментар