понедељак, 17. септембар 2018.

Salata od peršuna

Ova salata je inspirisana libanskom salatom Tabbouleh, a ipak je vrlo drugačija, jer u libansku slatu ide ili bulgur ili kus kus, a mi u kući nismo ljubitelji niti jednog niti drugog. Kako je moj muž od skora otkrio "ono zeleno",  što u prevodu znači peršun, ja sam ovako napravila ovu salatu od peršuna. Za sve one koji kao mi ne vole bulgur i kus kus, a vole peršun, evo može to i ovako da se napravi.




Potrebno:


2 veze peršuna
5 listova mente
1/2 limuna sok
1 crvena paprika
1 arpadžik ili 3 mlada crna luka
6 trešnjica paradajza
1/3 kafene kašičice cimeta
1/3 kafene kašičice muškatnog oraščiča
jamajkanski biber koji miriše na klinčić
malo rendanog klinčića
so

Priprema:


Papriku očistite i isecite na kockice ili trakice.

Dve veze peršuna i 5 listova mente dobro properite i prosušite, a zatim isecikajte na sitno.

Paradajz isecite na pola.

Mladi crni luk ili arpadžik isecite na kolutove.

Sve promešajte i dodajte soka od 1/2 limuna, 1/3 kafene kašičice cimeta, muškatnog oraščića, soli, maslinovog ulja, jamajkanskog bibera i na kraju malo klinčića u prahu.

Mi smo je jeli uz humus i lepinjice od integralnog brašna.



Нема коментара:

Постави коментар