понедељак, 14. мај 2018.

Komisbroth sa jagodama

Sezona je jagoda. Od kolača Millefoglie sa jagodama i šampanjcem mi je ostalo belanaca. Prva pomisao mi je kao i svima komisbroth, ali sam ovog puta želela da ga osvežim voćem. Da probam, pa šta bude da bude. Kolač je uspeo i ja vam prenosim svoja iskustva, Ovo je kolač sa pogubljenim jagodama



Sastav:


belanca, ja sam imala 6 belanca 

belanca stavite u čašu i dokle su vam dolazila belanca u čaši stavite istu količinu:

brašna
šećera ili 3 kašike Stevije
1 prašak za pecivo
85 g jagoda, može i više
120 g suvog grožđa (orasi, bademi, lešnici, kapljice od čokolade) šta god imate u kući

puter za premazivaje pleha za komisbroth ili za kuglof, ja sam ovaj put koristila kalup za kuglof.

Priprema:


Umutite sneg od belanaca sa prohvatom soli, da bude čvrst. Dodajte šećer ili Steviju u zavisnosti šta koristite. Nastavite muićenje. 

Zatim dodajte prašak za pecivo i polako dodajte brašno.

Kada se masa ujednačila dodajte suvo voće i jagode.

Ako imate jagode normalne veličine dodajte ih cele. Ako su jagode baš velike presecite na par parčića. Ovo iz razloga što će jako velike jagode ako ih stavite ucelo najverovatnije potonuti na dno kolača.

Sve blago varjačom promešajte, da dobijete ujednačenu masu.

Pleh u kome ćete peći komisbroth premažite puterom i pospite brašnom. Otresite višak brašna.

Sipajte masu  u pleh koji ste izabrali i kolač pecite u prethodno zagrejanoj rerni na 180 stepeni, dok lepo ne porumeni.

Kada je kolač pečen izvadite ga iz rerne, pokrijte krpom i ostavite da se prohladi. Nemojte pokušavati da ga sečete vrućeg, jer će se raspadati.

Zaključak:


Kada sam presekla kolač videla sam da su se jagode u njemu raspale. Jagoda nema fizički, ali se jasno oseća njihov ukus i kolač je dodavanjem voća vrlo sočan. 

Sve ove roze rupice koje vidite na slici su jagode.

Za komisbroth na ovaj način možete koristiti i bilo koje drugo sezonsko voće.

Ja ću definitivno probati sledeći put sa višnjama, jabukama i kruškama.




Нема коментара:

Постави коментар