петак, 19. јануар 2018.

Biber savet patent

Ne znam kako vi, ali moj muž i ja najviše mrzimo kad zagrizemo biber u zrnu u jelu. To mi je jedan od najodvratnijih ukusa u ustima. A naravno da ga koristim u kuvanju, jer je nezamenljiv. Na ideju da ga ovako spakujemo je došao moj muž Stefano. Ne otkrivam Ameriku, ali je ideja odlična. Videla sam na internetu prodaju i silikonske lutke u obliku kokoške sa rupicaa na stomaku i leđima, pa se to otvori pa se stave začini unutra i onda se kuva u tečnosti. Prelepo izgleda, ali nešto sam ja nepoverljiva prema silikonu, koji mi se kuva u jelu. Za metal sam sigurna da nije štetan. 




Sastojci:


Kućica za čaj
Sve začine čiju aromu volite, a ukus ne. Na primer biber u zrnu, kim i sl.

Priprema:


U ovakvu ili sličnu kućicu za kuvanje čaja stavite biber u zrnu. Zakačite za rub šerpe i kuvajte. Kad je jelo gotovo izvadite i uživajte. 

Нема коментара:

Постави коментар