понедељак, 1. јануар 2018.

Posni čorbast pasulj

Za vreme posta lagani čorbast pasulj



Sastojci:


200 g pasulja, ja sam ovom prilikom koristila crni, a vi koristite onaj koji vi volite
1 glavica crnog luka
2 dl paradajz pelata ili gustog soka od paradajza
1 paškanat
1 šargarepa
1 komad korena celera
1 crvena paprika babura
1 list lovora
biber u zrnu, ja preferiram kombinaciju belog, crnog i crvenog
1 kafena kašičica ljute aleve paprike
so
1 kašika maslinovog ulja, nije obavezno

Priprema:

Veče pre nego što želite da pripremite pasulj stavite ga u lonac sa vodom. Vode mora da bude bar tri prsta preko pasulja, jer će u toku noći pasulj nabubriti. Staviti pasulj da se kuva i od kada baci prvi ključ kuvati ga 15 minuta i procediti ga. Pasulj ponovo naliti čistom vodom i staviti da se kuva. 

Za to vreme očistite glavicu crnog luka, šargarepu, paškanat i celer. Iseckati na kockice i ubaciti da se kuva sa pasuljem. Dodajte paradajz pelat, lovor, biber u zrnu i nastavite sa kuvanjem dok se pasulj ne skuva. Ja sam ga kuvala na tihoj vatri 2 sata. 

Na kraju kada je pasulj skoro skuvan, od prilike pola sata pred kraj, papriku očistiti, iseći na kocke i staviti da se kuva sa pasuljem.  Dodati 1 supenu kašičicu ljute aleve paprike i soli po ukusu. Papriku nemojte dugo kuvati, trebala bi da bude skuvana ali ne raskuvana. 

Pasulj odozgo začinite sa 2 kašike maslinovog ulja da vam lepo zamiriše. Ako postite na vodi izostavite maslinovo ulje. 

To bi bilo to, mi ga jedemo uz somun. 

Нема коментара:

Постави коментар