петак, 10. јул 2020.

Hladni pirinač sa tunjevinom i zucchinima

Leto, vreli dani i topla jela, ako mogu vrlo rado ću ih izbeći. Ovaj hladni pirinač je idealan za ove tople dane, možete ga pripremiti i uveče i sutradan kada dođete izmoreni sa posla, imate već gotovo jelo, za ručak. Ovde u Italiji su hladni pirinač i hladna pašta vrlo popularni, jer su praktični i osvežavajući, a opet vas zasite




Da li se možda na ovoj slici vidi da sam "travojed" kao i moj otac, na ne uopšte 😅!

Sastav:


300 g. pirinča za salate ili našeg običnog pirinča, nikako nemoje koristii pirinač za rižoto.
240 g. tunjevine iz ulja, dobro oceđene
2 zucchine talijanske tamno zelene tikvice 
maslinovo ulje
so
biber
2 supene kašike pesta od bosiljka pesto Genovese, ovde možete naći moj recept za pesto
Genovese  http://odtanjiradopjata.blogspot.com/2019/08/pesto-alla-genovese.html - ako želite posnu varijantu izostavite pesto kao što sam ja ovom prilikom uradila.

Priprema:


Pirinač obarite u slanoj vodi i ocedite.

Zucchine isecite na kolutove srednje debljine, a zatim svaki kolut na par štapića, tako će svaki štapić imati koricu sa obe strane i neće se raspasti prilikom prženja. 

Ako preferirate isecite zucchine na tanje kolutove i dalje sledite recept.

Na malo maslinovog ulja propržit zucchine jedno 10-ak minuta da tu i tamo dobiju rumenu boju.

Kada su sve zucchine pržene sklonite ih sa vatre, a u tiganj dodajte pirinač i tunjevinu i sve lepo promešajte.

Ovo sam uradila zašto to prilikom prženja tikvica čak i sa minimalnom količinom maslinovog ulja, daju ulju jednu lepu aromu.

Sada u sve to možete dodati 2 supene kašike pesta od bosiljka, a to možete i izostaviti ako ga nemate ili postite. Ja sam ovom prilikom pravila bez pesta, jer sam htela da napravim posnu varijantu.

Dodajte soli i malo bibera.

Ja sam ovaj hladan pirinač servirala sa salatom valerijanom i rukolom koje sam začinila sa malo maslinovog ulja, soka od limuna i malo soli.

Druga verzija je mog muža, on je ovaj pesto jeo bez salate, ali je zato odozgo dodao malo glazure od balsamiko sirćeta. Što bi rekli gušti su gušti.




Нема коментара:

Постави коментар