понедељак, 20. јул 2020.

Breskve u čaši

Još uvek ima breskvi, mene je opet posetila moja "Mica ubica", (čitaj volja za slatkim), a kako sam htela da ostanem na laganom desertu smislila sam ovaj, koji se brzo pripema, lagan je i vrlo osvežavajući. Umesto bresaka možete koristiti i drugo voće, meni je ova kombinacija breskvi, ricotte i amaretta savršena. Znam da je recept banalan, na nivou kako napaviti supu iz kesice, ali ručunam ako neko od vas vidi pakovanje ovog keksa u prodavnici, a ne zna šta bi sa njim evo ideje. Amaretto je keks koji nastao u Italiji, još u sredjem veku, a se pravi od belanca, šećera, slatkog badema, gorkog badema i unutrašnjosti košpica breske ili kajsije i vrlo je rasprostranjen u Italijanskoj kuhinji. Ako ste zainteresovani da se upoznate sa još nekim slatkišima koji se prave od ovog keksa ukucajte u pretraživač "amaretto" i izaći će vam svi recepti sa ovi sjajnim keksom





Sastav za jednu osobu:


1 breskva
125 g. ricotte ili sremskog neslanog sira
1,5 kafena kašičica prah šećera
3 kesksa amareta

Priprema:


Umutiti prah šečer i ricottu.

Keks uzmrviti.

Iseći breskvu na kockice, staviti na dno čaše. 

Odozgo staviti kremu od ricotte, može sa poslastičarskim špricom, a može i kašikom.

Opet odozgo staviti voće, preko toga ricottu i na kraju izmrvljeni keks amaretto.





Нема коментара:

Постави коментар