среда, 3. април 2024.

Sutlijaš sa kokosom

U detinjstvu sam često jela sutlijaš, pored palačinki i griza, to je valjda omiljena poslastica svakog deteta u moje vreme. Moji su uvek pirinač kuvali u mleku, ne u vodi, pa da posle dodaju mleko i uvek se dodavao puter onako odokativno. Ja sam ovo nekako sama iskombinovala i sviđa mi se kako je ispalo. Opet nije recept već ideja. Mislim da bi dobro došao ukomponovan u činijice sa nutelom na dnu, a preko sitlijaš ili nečim sličnim, ili pak dodati suve brusnice isto kad i kokos u toku kuvanja, da mu preseče slatkoću. Ja sam ovom prilikom odozgo dodala malo gorkog kakaa




Sastav:


200 g. pirinča

1 l. mleka

200 ml. pavlake

1 štapić cimeta

50 g. putera

2 kašike meda

60 g. kokosa

2 do 3 kašike šećera po ukusu

aroma vanilije 


Priprema:


Sprema se kao i svaki sutlijaš. Ja sam u šerpu stavila pirinač, pavlaku, cimet, med i mleko. 

Kuvala sam ga i pred kraj kada je trebalo još malo da bi bio kuvan dodala sam kokos. 

Skuvala do kraja, dodala aromu vanile i šećer po ukusu. 

Za mlade domaćice ako preterate sa šećerom uvek možete korigovati stvar dodavanjem malo mleka. 

Pirinač je ko sunđer sve upije. 

Eto cela mudrost od jedne ideje.





Нема коментара:

Постави коментар