петак, 19. август 2022.

Pržene paprike u jogurtu

Paprike moja ljubav. Danas sam koristila male zelene paprike koje su baš namenje za prženje. Ovako spremljene paprike možete spremiti kao deo predjela, koristite paprike roge, mogu u vezene paprike ko ih voli. 






Sastav:


500 g. Paprika roga, može se dodati i koja ljut papričica

500 g. jogurta

Maslinovo ulje

2 čena belog luka

so

sirće, ja sam koristila od jabuka

soli

peršun, nana

tucana aleva paprika


Priprema:


Ispržiti paprike

Za to vreme u jogurt dodati soli, seckani beli lik, sirće i seckan peršun, ako volite možete dodati nanu. 

Sve promešajte. 

Kako se koja tira paprika ispržila odlažite je na tanjir. 

Na kraju u ulje od prženja možete dodati i malo aleve paprike, ja nisam. Odmah sklonite sa vatre da vam aleva paprika ne zagori. 

Sada sve paprike i ulje od prženja stavite u jogurt, dodajte tucane aleve paprike i sve promešajte. 

Možete poslužiti odmah, ja više volim da ih stavim u frižider neko vreme da se sjedine svi sastojci.


Нема коментара:

Постави коментар