среда, 29. септембар 2021.

Pita sa sirom u krug

Pita sa sirom spremljena na malo drugačiji način. Divna sočna, topi se u ustima, a vrlo brzo se sprema





Sastav:


12 kora za pitu

400 do 500 g. sira

300 g. grčkog jogurta ili nekog drugog gustog jogurta. Ako nemate gusti jogurt može i kisela pavlake razmućene sa malo tečnog jogurta

4 jaja

50 g. putera

1 žumance


Priprema:


Istopite puter i namastite okruglu tepsiju. Moja je bila prečnika 32 cm.

Odvojite malo putera koji će vam kasnije koristiti za premazivanje kora.

Umutite jaja sa grčkim jogurtom i dodajte mu izmrvljen sir i sve promešajte. Ja sam koristila ovde grčki jogurt , vi ako ga nemate koristite nešto od gore navedenih predloga.

E sad što se tiče slaganja pite ja sam imala kore srednje debljine, bile su deblje od naših kora za pitu, a tanje od naših kora za gibanicu.

Shodno tome možete uvijati pitu slagajući dve ili tri kore. Ja sam slagala prve dve štrudle sa tri kore, onda sam prešla na dve. Dobila sam 5 štrudli.

Podelite kore u grupice, a shodno tome možete i fil, tako da budete sigurni da će u svakoj štrudli biti jednako fila.

Dakle, stavite jednu koru, premažite je uz pomoć četkice sa puterom, nemojte je natapati puterom, nema potrebe, stavite drugu koru i preko toga fila, ili ga stavite preko treće kore, kako vam drago, ja nisam videla neku veliku razliku.

Stavite uvijenu štrudlu u pleh, ali je nemojte pribijati uz ivice pleha, neka bude malo odvojena od ivice. Pečenjem će pita narasti, i popuniće se sve praznine.

Na isti način slažite i sve ostale kore i neka svaka bude malo razmaknuta od sledeće štrudle.

Sada uzmite malo od onog putera koji ste ostavili sa strane ubacite mu jedno žumance, sve dobro promešajte i time premažite složenu pitu od gore i sa strana. Neka to bude onako bogato.

Pitu peći na 180 stepeni 40 do 45 minuta. 

Pečenu pitu izvaditi iz rerne, poprskati sa malo vode i ostaviti pod krpom da malo oduši, a zatim servirati.





Нема коментара:

Постави коментар