четвртак, 5. март 2020.

Rolat sa kestenom

Svake jeseni obavezno napravim par teglica marmelade od kestena i to mi je jedna od najomijenijih marmelada. Ovom prilikom sam je koristila u kremi za ovaj divan rolat



Za koricu:


4 jaja
100 g. šećera
100 g. mekog brašna "00"
2 kafene kašičice gorkog kakaa
1 kafena kašičica đumbira u prahu (ako ga ne volite možete slobodno da ga izostavite)
50 g. putera
trun soli

Krema:


400 g. mascarponea
250 g. Marmelada od kestena ovo je moj recept, a možete kupiti i već gotovu
30 g. šećera u prahu

Priprema:


Otopite u mikrotalasnoj pećnici 50 g. putera i ostavite da se prohladi. Ako nemate mikrotalasnu otopite puter na pari ili na najnižoj vatri, strogo pazeći računa da ne počne da rumeni. 

Pomešajte 100 g. brašna sa 2 kafene kašičice gorkog kakaa i 1 kafenom kašičicom đumbira u prahu.

Umitite 4 belanca sa trunom soli u čvrst sneg. 

Zatim dodajte polako šećera i nastavite da mutite.

Kada je masa postala kompaktna, (nemojte baš mutiti kao za puslice nema potrebe), dodajte jedno po jedno žumance.

Kada su se žumanca sjedinila u masu dodajte polako kašiku po kašiku brašna, stalno muteći.

Na kraju dodajte i istopljen puter.

Ja sam koristila pleh za kolače veličine 35 x 25 cm, ali mislim da bi i četvrtasti pleh 30 x 30 cm, bio sasim u redu.

Pleh podmažite, izlijte masu i pecite u prethodno zagrejanoj pećnici na 190 stepeni 7 do 8 minuta. Meni su su se posle 7 minuta ivice testa odvojile od pleha i to je siguran znak da je testo pečeno.

Pečeno testo još onako vrelo prekrijte providnom folijom i dobro zatvorite sa svih strana.

Na taj način će usled stvaranja pare testo lepo omekšati i kasnije se savijati bez problema.

Ostavite da se testo i pleh potpuno ohlade.

Kada se testo ohladilo napravite kremu:

Mikserom umutite 400 g. mascarponea sa 250 g. marmelade od kestena i 30 g. šećera u prahu.

Ohlađen rolat prevrnite na radnu površinu sa sve prozirnom folijom, tako da vam folija i strana koja je bila u kontaktu sa plehom sada bude okrenuta na gore.

Premažite ravnomerno celu koricu.

Uz pomoć alu folije počnite polako  i nežno da savijate testo u rolat. 

Zatvorite dobro rolat prozirnom folijomda bude čvrsto i da dobro prione.

Ja sam celo rolat još jednom uvila i u alu foliju, što je sigurno, sigurno je.

Ostavite rolat da se stegne u frižideru na par sati, a zatim poslužite.


Нема коментара:

Постави коментар