среда, 13. мај 2020.

Meksički pasulj

Posni pasulj, čorba od pasulja, prebranac, pasulj sa suvim rebrima, čini mi se da za ceo život nisam upoznala nekog ko ne voli pasulj. E pa volećete sigurno i ovaj pasulj. Za ovaj način pripreme pasulja sam prvi put čula od moje snajke Rouz pre par decenija. Kad mi je rekla pasulj i kobasice, uh samo mi se nos nakrivio. Ona je bila majstor u kuvanju, ali ja prosto tada u tim mojim mlađanim godinama nisam bila voljna da ga pravim. Tako prođoše 30 decenije i ja ga se setih pre neki dan. Eto draga moja Ružice što bi rekli "Bolje ikad nekog nikad", napravih ja ovaj pasulj i muž i ja ostanemo bez reči. Odličan je, žalim samo što sam sve ove godine zabravila na njega



Sastav:


500 g. pasulja
1 čen belog luka
1 ljuta papričica
4 kobasice
1 dl. belog vina
2 dl. passate od paradajza
grančica ruzmarina
par listova salvije
majčica dušica
biber u zrnu
so
maslinovo ulje

Pripema:


Potopite pasulj u vodu veče pre nego što želite da ga pipremate.

Sutradan kuvati pasulj i posle 15 minuta kuvanja od kada provri baciti prvu vodu.

Opet naliti pasulj vodom i kuvati ga sa grančicom ruzmarina, 3 lista žalfije i malo majčine dušice i malo soli. Ovo je moj dodatak, nije ga bilo u originalnom receptu. 

Uzeti četiri kobasie i oljuštiti ih od zaštitne opne.

Viljuškom ih malo izgnječiti na tanjiru.

Na malo maslinovog ulja propržiti meso od četiri kobasice, 2 čena belog luka i malo ljute papričice, u zavisnosti koliko volite ljuto, možete dodati i celu ljutu papričicu.

Kada je meso skroz proprženo zaliti ga sa 1 dl. belog vina i dinstati dok vino ne ispari.

Kada je vino isparilo dodati 200 g. paradajz passate i dinstati 10-a minuta.

Procediti pasulj, ali vodu sačuvati.

Zatim dodati pasulj i zaliti sa delom vode u kojoj se kuvao. 

Kuvajte pasulj, dodavajući vodu dok pasulj sasvim ne omekne.

Na kraju jelo treba a bude gusto a ne čorbasto.

Proverite da li je jelo dovoljno slano i dosolite po potrebi.



Нема коментара:

Постави коментар