петак, 19. јун 2020.

Salata sa rotkvicama

Ova salata me vezuje za davne godine polovina prelepih 80-ih godina kada sam počela da slavim Slavu. Bila je tu uvek stalna ekipa od njih 35, hrane je bilo u izobilju, dobrog raspoloženja još više, a kako sam ja to sve uspela sama da uradim i da dovučem na četvrti sprat, bez lifta ni dan danas mi nije jasno. Ovo je jedna od salata kojih se sećam da sam pravila. Mi koji slavimo slavu u proleće i leto smo u velikom stisku sa vremenom, jer posle cele zime turšije i sarmi, red je pripremiti nešto sveže, letnje i spremljeno baš pred dolazak gostiju, tako da je to uvek bila trka do poslednjeg momenta, Sećam se jedne godine sam bila u tolikoj frci, da sam pozvala moju prijateljicu Danku, "caricu od dekoracije", da mi pomogne oko poslednjih priprema i dekorisanja. Sećam se ovu salatu smo stavili u veliki list zelene salate, uz još neke njene dodatke i kada je završila nisam mogla da verujem koliko je to bilo lepo.  Ovo neće biti klasičan recept, više je kao ideja i mere su odokativne





Sastav:


3 kuvana jajeta + 1 kuvano za dekoraciju 
1 veza rotkvica
250 g. šunke
1 kisela pavlaka
jogurt

Mogući dodaci: 


vlašac,
malo senfa
majonez
mladi crni luk

Priprema:


Skuvati jaja i iseći ih na kolutove.

Rotkvice iseći na kolutove, a šunku na štapiće

U činiju staviti 1 kiselu pavlaku, i malo jogurta da se dobije srednje gusta masa.

Usuti sve sastojke, posoliti, promešati. 

Ja namerno nisam navela koliko treba jogurta, jer trenutno nisam imala kiselu pavlaku, onu našu gustu nego neku polu tečnu.

Videćete i sami.

Eventualni dodaci su po želji i afinitetu, ja ih nekada stavim, nekada ne, kako mi se ćefne.

Нема коментара:

Постави коментар