понедељак, 24. октобар 2022.

Brzinski paketići sa jabukama

Pre neki dan mi se jelo nešto slatko, imala sam tri jabuke. Šta sa tri jabuke napraviti? Za pitu sa korama malo je, za lenju piti takođe. Na kraju je ispalo ovo, vrlo jednostavno i ukusno, baš brzinski




Sastojci su odokativni, zavisi koliko imate na raspolaganju jabuka i lisnatog testa. 


lisnato testo

jabuke 

sok od jednog lumuna

cimet

malo džema, ja sam koristila od višanja, može i od kajsija, šta imate ili ako vam je ostalo malo poslastičarske kreme

žuti šećer, može i običan

1 jaje, može i samo žumance sa dve kašičice mleka


Priprema:


Ocedite sok od jednog limuna i stavite u činiju. 

Jabuke oljuštite, isecite na 4 dela, očistite od semena i isecite na listiće.

Kako koju jabuku isečete stavljajte je u limun. 

Dodajte malo cimeta i sve promešajte. 

Otvorite već rastanjeno lisnato testo i podelite ga na 4 dela. 

Na jedan deo slažite uz ivicu jabuke, a drugi deo zasecite nožem na 3, 4 mesta, da pitice mogu da dišu tokom pečenja. 

Odgore stavite kašičicu, do dve džema i rasporedite po jabukama onako ja gomilice, ništa precizno. 

Prebacite isečeni deo testa preko jabuka i pritisnite stranice prvo sa prstima, a zatim i blago sa vrhovima viljuške. 

Umutite jaje i premažite sve pitice. 

Zatim na svaku pospite malo žutog šećera. 

Peći u prethodno zagrejanoj pećnici na 180 stepeni, nekih 25 do 30 minuta, dok lepo ne porimene.

Možete koristiti umesto jabuka i kruške.

Нема коментара:

Постави коментар