четвртак, 26. април 2018.

Ćufte u sosu od paprika i pavlake

Ovo je jedna od mojih toplih preporuka. Recept je naše blogerke Jasne "Kuhinja jedne Blues", prethodno poznata na coolinarci kao blues40. Jasna ima prelepe recepte i uz njenu dozvolu ja vam ga danas predstavljam. Neću mnogo da dužim, mogu vam samo reći da je kombinacija pečenih paprika u ovom jelu savršena i nama je ovo jedno od omiljenih glavnih jela



Sastojci:


Za ćufte:


400 g mlevenog mesa po želji
1 jaje
2 čena belog luka
2 pune supene kašike prezle
3 supene kašike ulja
so, biber
brašno za valjanje ćufti
ulje za prženje ćufti, ja sam koristila maslinovo ulje, vi možete i neko drugo

Sos:


5 do 6 crvenih pečenih paprika
1 glavica crvenog luka srednja
2,5 dcl. do 3 dcl. pavlake za kuvanje ili 1,5 dcl. pavlake za kuvanje i 150 g kajmaka biće još lepše.
so, biber
začini po želji

Priprema:


Pečene paprike oljuštiti, očistiti od semenki, iseći na kocke i ostaviti sa strane. 

U činiju staviti 400 g mlevenog mesa, dodati 2 čena sitno seckanog belog luka, 1 jaje, 2 pune supene kašike prezli koje smo prethodno malo namočili u vodi, 3 supene kašike ulja. 

Moje iskustvo je da ako koristite meso iz zamrzivača, ono će samo pustiti svoj sok prilikom odmrzavanja i ne morate da močite prezle.

Umesiti lepo sve sastojke da se lepo povežu. 

Ja uvek kad pravim ćufte ili faširane šnicle stavim masu u plastičnu činiju, poklopim ostavim u frižideru da odstoji jedno sat vremena, da se prožmu svi sastojci. Možete i tako, a možete i odmah praviti ćufte.

Praviti ćufte veličine oraha ili malo veće kako se vama više sviđa.

Ćufte uvaljati u brašno, a zatim ih pržiti na ulju, na laganoj vatri dok ne porumene.

Dok se ćufte prže iseći sitno 1 srednju glavicu crvenog luka i dodati ga ćuftama. 

Smanjiti vatru i propržiti luk dok ne postane staklast.

Dodati prethodno isečene pečene paprike.

Polopiti i sve krčkati narednih 30 minuta na tihoj vatri. Povremeno prodrmati šerpu.

Po proteku 30 minuta dodati prvo začine po želji. Ja sam dodala peršun i bosiljak. 

Zatim dodati ili samo pavlaku za kuvanje ili pavlaku i kajmak, zavisi za šta ste se odlučili. 

Sve lepo promešati i ostaviti da se dokrčka 2 do 3 minuta, stalno mešajući dok se ne dobije lep sos.

Ja ove ćufte uvek serviram sa domaćim somunom ili pogačom.





Нема коментара:

Постави коментар