петак, 15. март 2019.

Korpice Bolonja

U potrazi za ukusnim zalogajem pronašla sam recept za ove divne korpice. Idealne su za doručak ili večeru, a mogu se poslužiti i u najsvečanijim prilikama kao deo predjela



Potrebno:


130 g. kora za pitu ili lisnato testo, (dovoljno vam je 2 do 3 lista kora za pitu)
500 g. krompira
100 g. mortadele
70 g. pršute sečene na tanke trake
100 g. krem sira ja sam koristila Cresenza
70 g. parmezana
peršun
2 žumanca
muškatni oraščić
so, biber
okrugli kalupi od alu folije, meni je trebalo 5,i to zavisi od veličine, dali su veći ili manji.

Priprema:


Za pripremu ovih korpica možete koristiti ili kore za pitu ili lisnato testo. Ja nisam imala kore za pitu, koristila sam lisnato testo i vrlo sam zadovoljna.

Kao prvo skuvajte 500 g. krompira.

Kuvan krompir ostavite da se malo prohladi, oljuštite ga i propasirajte.

Dodajte mu 100 g. mortadele sečene na kockice, rendanih 70 g. parmezana, 2 žumanca, sitno seckan perušun, so, biber i na vrh kašičice muškatnog oraščića.

Promešajte masu da se sve lepo sjedini i ostavite sa strane.

Isecite kvadrate od kora za pitu ili lisnatog testa, ali tako da vam vrhovi kvadrata vire napolje, znači malo veće nego što je kalup.

Ako koristite kore za pitu isecite od kora po dva kvadrata za svaki kalup.

Ako koristite lisnato testo biće vam dovoljan jedan kvadrat.

Premažite svaki kalup sa malo maslinovog ulja ili putera.

Stavite na dno kore za pitu, jednu na drugu, a između kora stavite kap ulja.

Pršutom obložite stranice kalupa preko kora, ostavite krajeve da vire sa strana, jer će vam služiti za preklapanje punjenih korpica.


U svaki kalup stavite smesu sa krompirom, tako da vam budu ispunjeni i dno i stranice.

Napravite malo udubljenje u centru, tako da vam ostane smese od krompira na dnu i u udubljenje stavite kašiku sira.


Delom pršute koja vam viri van kalupa preklopite punjene korpice, bez pritiskanja.

Kore ostavite da vire napolje, samo ih alo podignite u vis.

Prekriti nežno alu folijom korpice.

Peći u prethodno zagrejanoj pećnici na 190 stepeni tako pokrivene 10 minuta.

Zatim skloniti zaštitnu alu foliju i peći narednih 5 do 10 minuta, dok krajevi kropica ne dobiju rumenu boju.

Servirati toplo.



Нема коментара:

Постави коментар