уторак, 26. март 2019.

Piletina sa paprikama alla Romana

Piletina sa paprikama spremljena na ovaj način je jedano od omiljenih jela stanovnika Rima. Meni lično jedno od najlepših načina spremanja piletine, sočna i ukusna. Ako ste još i ljubitelj paprika ovo jelo će vas iskreno obradovati



Potrebno:


1,5 kg. piletine (bataci, karabataci)
3 paprike, crvene i zelene (ja sam koristila samo crvene, jer ih više volim)
3 zrela paradjza ili manja konzerva paradajz pelata
2 čena belog luka
1/2 čaše suvog belog vina
so
maslinovo ulje

Priprema:


Povrće operite i prosušite. 

Paprike očistite, uklonite i belu unutrašnju koricu i isecite ih na šire trake.

Paradajz isecite na kocke.

U širu šerpu zagrejte malo maslinovog ulja i dodajte 2 čena belog luka i piletinu. 

Propržite piletinu sa svih strana, da uhvati koricu. a beli luk tek da pusti svoju aromu i zacvrči, pazite ne sme da požuti, jer onda daje gorčinu jelu.
Beli luk izvadite. 

Zalijte sve belim vinom.

Prodinstajte dok vino ne ispari.

Dodajte isečene paprike, prodinstsjte, dok paprike ne svenu i izgube svoju čvrstinu.

Zatim dodajte i paradajz.

Paradajzu možete ukloniti i kožicu, ja nisam. Ako nemate svež paradajz možete koristiti i manju konzervu paradajz pelata.

Poklopite i sve krčkajte na tihoj vatri 45 minuta. 

Nekih 5 minuta pred kraj krčkanja otklopite da se sos zgusne.

Mi smo ga jeli sa domaćim somunom, jer je sos prosto neodoljiv za umakanje hleba.





Нема коментара:

Постави коментар