понедељак, 5. септембар 2022.

Pileća čorba od spanaća

Čorba od spanaća sa dodatkom pilećeg mesa, je odlična obrok čorba, vrlo ukusna i zasitna



Sastav:


1 do 2 stabljike mladog crnog luka ili 1/2 glavice crnog luka, ako nemate mladi

ulje

1 kašika brašna

2 kašičice aleve paprike

40 g. pirinča, to je od prilike 2 supene  kašike

500 g. spanaća, ja sam koristila zamrznuti


Za preliv:


1 jaje

1 žumance

200 ml. gustog jogurta ili kisele pavlake

1/2 kašike brašna


Pileća supa:


1 kg. piletine

veza zeleni za supu : šargarepa, paštrnjak, koren peršuna

komad celera

glavica crnog luka


Priprema:


Skuvajte pileću supu. 

Kada je supa gotova procedite je i očistite deo mesa. Ja sam supu pravila od dva bataka i karabataka i očistila sam jedan batak i karabatak, od ostalog ću napraviti nešto drugo.

Meso očistite od kožice i kostiju i iscepkajte ili isecite na komade.

Sitno isecite mladi crni luk i na tihoj vatri ga propržite dok ne svene. 

Spanaću ako je svež properite i usitnite. Ja sam koristila zamrznuti. 

Kada je luk svenuo dodajte brašno i propržite ga, a zatim dodajte i aleve paprike. 

Sve promešajte, dodajte pirinač i spanać, pileće meso, so,  promešajte i nalijte supom. 

Kuvajte na srednjoj vatri dok se pirinač ne skuva. Ako je potrebno dodajte još supe. 

Kada je pirinač skuvan sa strane dobro umutite 1 jaje i 1 žumance. 

Dodajte zatim 1/2 kašike brašna dok se ne dobije glatka masa, a zatim dodajte i gust jogurt.

Verovatno se pitate zašto jogurt, a ne kisela pavlaka. Meni je jako teško ovde da nađem kiselu pavlaku, pa mi je kombinacija jogurta i brašna dobra zamena. 

Dodajte malo vode, da masa postane tečnija i sipajte je mešajući u supu. 

Neka se kuva par minuta, dom se ne zgusne i to bi od prilike bilo to.

Možete začiniti i sa malo soka od limuna, mada je meni lepše da svaki sebi doda u tanjir sok od limuna.

Ovu supu možete jesti i hladnu. 


Нема коментара:

Постави коментар