понедељак, 12. септембар 2022.

Svinjska rebarca sa ruzmarinom i limunom

Ni ovo nije nikakav poseban recept, ali je na kraju rezultat vrlo fin. Ovako možete pripremiti i seckana rebarca, kao što su ova koje sam ja pripremila, a možete pripremiti i veće parče rebarca. Kod nas se komad ucelo teže nalazi, pa sam ja ovaj put pripremila ova manja rebarca. Inače limun i ruzmarin su mi odlična kombinacija za meso




Sastojci:


1 kg. svinjskih rebara u komadu ili seckanih

2, 3 čena belog luka

2 do 3 grančice svežeg ruzmarina

maslinovo ulje

so

1 limun


Priprema:


Meso natrljajte solju.

Beli luk očistite i isecite na sitno, ali ne mnogo, onako srednje. 

Ruzmarin properite pod mlazom vode, osušite ga kuhinjskom krpom. 

Limun isecite na kolutove, a zatim svaki deo na 4 dela.

U šerpu stavite malo maslinovog ulja, stavite meso, skinite iglice ruzmarina sa grančica, pospite po mesu, dodajte beli luk i limun.

Sve dobro izmešajte i ostavite poklopljeno u frižideru minimum 2 sata, a bolje je barem 4 sata. Ja obično sve izmešam ujutru i posle pred ručak samo ispečem.

Posle 4 sata pleh od rerne obložite papirom za pečenje i nauljite sa malo maslinovog ulja. Ne morate ga stavljati mnogo, jer uljem ste već premazali meso, a i rebarca će sama tokom pečenja otpustiti svoju masnoću.

Poređajte rebarca jedna do druge, limun rasporedite ravnomerno, malo gore malo dole. 

Stavite u rernu i pecite na 180 stepeni oko sat vremena. Ja nisam prethodno zagrevala pećnicu, već sam pleh stavila u hladnu rernu i tek onda uključila. 

Proverite posle 45 minuta, kako stvari stoje. 

Na kraju meso treba da bude lepo rumeno, ali ne i prepečeno i suvo. 

Eto cela mudrost za jedan fin ručak, uz salatu.



Нема коментара:

Постави коментар