субота, 31. децембар 2022.

Bombice sa suvim voćem, belog čokoladom i orasima

Vreme je Slava i praznika i nekako ne mogu ti meseci da priđu bez sitnih kolača. Ove bombice se vrlo lako spremaju, a možete napraviti od iste mase i salamicu. Karakteristika je i ta da ovde nema ni trunke šećera, pa je dobar i za dijabetičare, jedna, dve bombice može





Sastav:


Rum 

150 g. suviih kajsija

150 g. suvih smokvi

150 g. urmi

100 g. putera

1/2 kašičice cimeta, može i više po ukusu 

200 g. mlevenih oraha, mogu i bademi ili lešnici

aroma vanilije

150 g. čokolade bele ili crne


Za valjanje bombica: 


Gorki kakao

Čokolada bela, mlečna ili crna

Usitnjeni keks Amaretto 

Kokos brašno


Priprema: 


Dva sata pre početka pripreme potopite suve smokve, suve kajsije i urme u rum, da omekšaju. 

Ocedite ih, odstranite dršku od suvih smokvi i košticu od urmi. 

Iseckajte voće. 

Izvadite puter da malo omekne. 

Na pari istopite čokoladu sa 1 kašikom ulja. Možete je otopiti i bez dodatka ulja u mikrotalasnoj pećnici.

U seckalicu stavite smokve, urme, kajsije i puter, cimet, esenciju vanile i usitnite u kašu. Možete samleti i nam mašini za meso, na sitnim otvorima, ako vam je tako lakše. Meni je ovako bilo o čas posla gotovo.

Zatim dodajte i mlevene orahe i sve dobro promešajte. 

Na kraju dodajte i otopljenu čokoladu i sve dobro promešajte. 

Nama se sviđa jer nije slatko, ako vi volite slađe dodajte šećer u prahu po ukusu. 

Ja sam pravila bombice težine 10 do 12 g., uvaljala sam iz u kokos, Amaretto keks i gorki kakao. 

Ostavila sam ih u frižider da se stegnu i da se ujednače ukusi. Meni se svaka kombinacija svidela, možete i otopiti crnu ili belu čokoladu i jednu po jednu obložiti.


Нема коментара:

Постави коментар