уторак, 3. јануар 2023.

Oblande sa suvim voćem

Izuzetno bogate i ukusne posne oblande. Trebalo je da ispadne sasvim nešto drugo, ali kako je recept bio faličan, opet sam obrnula po mom i spasila situaciju




Sastav:


3 manje oblande

250 g. šećera

sok od 1 limuna

250 g. mlevenih lešnika

100 g. suvog grožđa ili suvih brusnica

100 g. sitno seckanih suvih smokava 

50 g. kandirana korica narandže 

50 g. kandirana korica limuna

150 g. badema usitnjenog na komadiće 

150 g. čokolade

3 kašike ulja


Priprema:


Skuvati šećer, 125 ml. vode i sok od limuna na srednjoj vatri dok ne dobijete sirup srednje gustine.

U drugoj šerpici otopiti čokoladu sa 3 supene kašike ulja.

Kada se sirup zgusnuo dodati unutra svo suvo voće i dobro primešati. 

Zatim dodati i otoplenu čokoladu, promešati i skinuti sa vatre. 

Masa bi trebalo da bude gusta, ali ipak da može da se premaže.

Masu podeliti na dva jednaka dela i njome premazati dve manje oblande. Ja sam imala veću oblandu pa sam je podelila na dva dela i isekla još pola od druge veće oblande.

Sve poravnati, staviti oblande jednu na drugu i prekriti trećom oblandom.

Preći oklagijom preko pri tom blago pritiskati, da se fil lepo rasporedi.

Staviti sve na poslužavnik ili tacnu i odozgo staviti ili neki manji pleh, na pleh još nešto ili u mom slučaju drvenu kuhinjsku dasku da sve lepo pritisne.

Ostaviti narednih par sati u frižideru da se lepo stegne. 

Kada se masa stegla ja uvek isečem ivice, da budu ravne, a zatim secite na štanglice veličine koju želite 1,5 x 5, 1,5 x 7 ili 2 x 6. Možete seći i na rombove kako vam drago.


Нема коментара:

Постави коментар