уторак, 28. фебруар 2023.

Puding od čokolade

Pre neki dan se setih da dugo nisam pravila puding od čokolade, na opštu radost mog muža, ali ne onaj iz kesice, već domaći. Recept je prost ko pasulj, brzo se sprema, a ukus je barem po mom skromnom mišljenju neuporedivo bolji. Možete ga ukrasiti po želji, dodati malo slatke pavlake odozgo, ja je nisam imala, pa sam usitnila malo keksa Amareta, narendala malo bele čokolade, dodala ušećerenu trešnju i kombinacija mi je savršena, još bolja nego sa pavlakom, koja je tako obična




Sastav:


1 litar mleka

100 g. čokolade za kuvanje

100 g. gorkog kakaa, kao onog za Tiramisu

60 g. gustina

4 do 6 supenih kašika šećera, zavisi da li volite više ili manje slatko 

60 g. putera može i ne mora


Priprema:


Prosejte gustin i kakao, da nemate grudvica. Ako nemate malo sito, stavite na cediljku i kašičicom vrtite, dok ne nestane mase u cediljci.

U šerpu stavite kakao, gustin, dodajte malo mleka, da se rastvore kakao i gustin. 

Čokoladu izlomite na sitne kockice, da bi se lakše i brže istopila. 

Dodajte puter, šećer i sve nalijte sa ostatkom mleka. 

Kuvajte na tihoj vatri, dok se čokolada ne istopi, a zatim pojačajte vatru na srednje i kuvajte sve dok se puding ne zgusne. Probajte da li vam je dovoljno slatko, ako nije dodajte još šećera, ja ne volim mnogo slatko, pa nisam baš merodavna po tom pitanju. 

Za dijabetičare zamenite šećer Stevijom. 

Puter ovom pudingu, poboljšava ukus, ali uopšte nije presudan, tako da možete i da ga izostavite. Ja sam pravila jednu turi za muža bez putera i bilo je odlično.

Нема коментара:

Постави коментар