четвртак, 22. новембар 2018.

Kiflice sa pančetom

Sinoć kad je moj muž video da u 18 časova vadim kvasac iz frižidera, samo je prokomentarisao: "Vidim ja da ćemo danas večerati oko ponoći, dok to nakvasa, ja ću presvisnuti od gladi". E pa nije tako. Ove kiflice se vrlo brzo spremaju, iako imaju u svom sastavu kvasac, izuzetne su za večeru, doručak ili kao spas u zadnji čas , kad vam iznenada dođu gosti



Sastav:


400 g. brašna
2 dcl. mleka
40 g. putera
16 g. svežeg kvasca
2 dcl. mleka
200 g. pančete ili dimljene slaninice
žumance za premazivanje
susam, laneno seme

Priprema:


Prosejati 400 g. brašna.

Dodati 40 g. putera i rukama protrljavati kroz brašno, dok se sav puter ne utroši.

16 g. svežeg kvasca razmutiti u 2 dcl. mleka i sve dodati brašnu.

Umesiti testo, videćete da je testo vrlo lepo za rad.

Primetili ste sigurno da nisam navela da se u testo doda so, iz prostog razloga što je pančeta dovoljno slana i dodavanjem soli i u testo, bilo bi preslano.

Kad ste umesili testo uvijte ga u prozirnu foliju i ostavite da odmara 30 minuta u frižideru.

Za to vreme isecite pančetu na štapiće od prilike koliko će vam biti dugačke kiflice. 

Posle 30 minta rastanjite testo u traku širine 10 cm. debljine 2 do 3 mm. 

Vadite kvadrate 10 x 10 cm, i svaki kvadrat presecite dijagonalno. Ja sam dobila 24 trouglova.

Na svaki tougao na širu stranu stavite parče pančete, uvijte bočne krajve ka stedini i počnite da uvijate kiflicu. 

Ja sam ovako radila, vi ako volite da uvijate kiflice na drugi način, na koji ste navikli slobodno radite kako vam se više sviđa. 

Važno je samo da prilikom uvijanja kiflice, bočne šire krajeve trougla preklopite ka unutra i zatim nastavite uvijanje kiflice do krja.

 Na taj način dok se budu pekle kiflice sva masnoća koju će ispustiti pančeta neće izaći naplje, već će ostati u kiflici i na taj način joj dodatno obogati ukus.

U činijicu stavite jedno žumance, dodajte 1 kafenu kašičicu vode, promešajte i ovom smesom premazujte kiflice.

Pospite sa semenom lana i susama.

Rernu zagrejte na 200 stepeni i prilikom stavljanja kiflica smanjite vatru na 180 stepeni. 

Pecite na 180 stepeni dok lepo ne zarumene nekih 15 minuta. 

U originalnom receptu je pisalo peći na 220 stepeni 20 minuta, ali meni je za moju rernu to izuzetno jako, i pre bi sve izgorelo, nego što bi se ispeklo.




Нема коментара:

Постави коментар