четвртак, 20. јун 2024.

Smoothie od jagoda

Zvanično ovo spada u grupu napitaka “ Smoothie”, ili kako ja volim da ga nazovem, sipaj, smuti, popi. Vrlo često pravim za doručak samo sa mlekom i bananom uz dodatak malo cimeta i muškatnog oraščića. To radim odokativno, recepta nema, ja volim da mi je to gušće i ne volim da ga razređujem sa ledom, radije ću ga staviti poklopljeno g u frižider da se rashladi. Ali ukusi su različiti, ako vam se sviđa možete dodati i koju kocku leđa. Danas sam pronašla moju idealnu kombinaciju sa jogurtom i bananom. Nisam probala, ali mislim da ovaj napitak možete napraviti i sa malinama, borovnicama, ribizlama, šumskim jagodama. Od ove količine dobila sam dve pune čaše




Sastav:


200 g. jagoda

250 g. jogurta

1 banana

1,5 kašika šećera ili u odgovarajućoj količini zamena sa zaslađivačem, može i med ili javorov sirup, ja lično volim u ovoj kombinaciji šećer


Priprema:


Stavite u činiju u kojoj ćete sve usitniti jagurt, šećer, banane i jagode seckane. 

Umutite da nema grudvica i poslužite. 

Možda mislite de ovaj recept banalan, ali verujte mi da nije, jer sa jogurtom i manjom količinom voća i sa pola banane meni se uopšte ne sviđa. Mora malo i šećera da se doda. Išla sam na pokušaje, dok dodavanjem sastojaka nisam kolačno bila zadovoljna rezultatom.




Нема коментара:

Постави коментар