среда, 5. јун 2024.

Sir na mediteranski način

Sinoć smo napravili sir na ovaj način i mogu vam reći da je savršeno. Uz to vam fali samo parče hleba i verujete mi nećete znati da se zaustavite. Pravi se brzo i lako, ja sam vam dala mere čisto radi orijentacije, u stvari one su i odokativne. Ova količina bila je meni i mužu za večeru




Sastav:


3 parčeta feta sira, svaki od prilike 100 g.

15 do 20 paradajza trešnjica, zavisi i od veličine 

2 čena belog luka

šaka crnih maslina

maslinovo ulje

origano

paprika - može i ne mora

so


Priprema:


Tepsiju u kojoj ćete spremiti jelo nauljite maslinovim uljem, ja sam prekrila papirom za pečenje ali sam na kraju videla da nije bilo potrebe.

U tepsiju stavite na dno prvo feta ili naš beli sir, odozgo par kapi ulja i pospite origanom. 

Paprike, ja sam imala roge isecite uzduž, očistite od semena i isecite na komade i stavite u činiju.

Paradajz trešnjicu isecite na pola, dodajte  paprimama, 

Dodajte i masline, origano, malo ulja i sve promešajte.

Sad okolo sira stavite povrće i masline. 




Pecite u prethodno zagrejanoj pećnici na 200 stepeni 20 minuta. 

Zatim na istoj temperaturi uključite funkciju ventilatora sa grilom, da se zapeče i pecite 5 minuta. 





Нема коментара:

Постави коментар