недеља, 26. август 2018.

Brusketa u 10

Brusketa u 10 svakog dana. Jadere je bio stariji brat našeg prijatelja Tonina u Toskani, kod kojih sam ja svake godine letovala. Veliko imanje, sa puno zemlje i preko 5 hiljada ovaca, od životinja bilo je tu nešto konja i naravno nezaobilaze krave, kokoške, psi i mačke. Zio - stric, kako smo ga svi u kući zvali bio je jedno predobro, stidljivo, ali nadasve vrlo vredno čeljade. Kao mali preležao je meningitis i to ga je malo omelo u razvoju, ali ga nije omelo da bude odličan pastir kuće i da svakoj ovci zna ime, da toj tepa i da se svakodnevno brine o njima. Bio je vrlo sitan, izboranog preplanulog lica i ruku od sunca i vetra. Pomislio bi čovek mali čovek pa malo i jede, a ne naš Jadere je imao je apetit lava. Ne mogu da kažem da sam mu pomagala oko ovaca, ali sam mu svako jutro pravila društvo za merendu - užinu, koju je on svakog jutra pravio za nas dvoje. Mangia, mangia govorio mi je kroz smeh. Evo naše bruskete u 10 




Potrebno:


hleb, najbolje tip seljačkog hleba, sa lepom korom da to može dobro da se zapeče
maslinovo ulje
beli luk
paradajz
bosiljak
sir stariji, ako imate ovčiji još bolje

Priprema:


Isecite hleb na šnite ni debele ni tanke.

Prepecite u pekaču za hleb ili na ploči za gril.

Kada vam je hleb dobio lepu rumenu boju uzmite jedan čen belog luka, oljuštite ga i dobro ga natrljajte na hleb, ne ceo naravno, samo jedan deo da vam zamiriše hleb.

Polijte sa malo maslinovog ulja.

Paradajz isecite na šnite, zavisnosti koji imate, tako da strana sa sokom bude položena na hleb. 

Odozgo stavite sira i bosiljka. 

Brusketa u 10 je gotova.


Нема коментара:

Постави коментар