уторак, 25. септембар 2018.

Bečke kiflice

Evo još jednog noviteta, isproban je recept iz mamine sveske. Ove kiflice su najbolje kad odostoje preko noći, pa onako ujutru uz prvu jutarnju kafu, da se jedu natenane. Ono što ih čini posebnim je premazivanje, koje im daje onaj ukus više, koji ih razlikuje od ostalih naših kiflica. 



Sastav:


500 g. brašna
250 g. putera
4 žumanca
20 g. kvasca
20 g. šećera
malo mleka, tek tolko da se rastopi kvasac
rendana kora od 1 limuna

Punjenje:


džem po želji

Premaz:


Sneg od 4 belanca 

250 g. seckanih oraha, pečenih lešnika i badema

šećer odokativno, ja sam stavila jednu punu šaku

Priprema:


Izvadite kvasac 20-ak minuta pre početka rada, da se smlači na sobnoj temperaturi.

Smlačiti malo mleka, od prilike 4 supene kašike.

Rastopiti 20 g. kvasca u mlakom mleku, dodati 20 g. šećera, malo brašna.

Sve dobro promešati, poklopiti i ostaviti da starter naraste.

Prosejati 500 g. brašna i dodati 250 g. putera sečenog na kocke.

Protrljati svo brašno i puter dok se sav puter ne utroši u brašnu.

Dodati narastao starter, 4 žumanca, rendanu koru od jednog limuna i umesiti testo.

Testo razvući u što tanji krug prečnika 40cm, jer će prilikom pečenja dosta narasti, kao što se i vidi na slici. 

Ja sam krug isekla na 16 trouglova i zato su ispale ovako debeljuškaste, kada su se ispekle. 

Ako želite manje kiflice isecite ih barem na 24 dela.

Možete ako želite testo razviti u pravougaonik i seći kvadrate.

Na svaki sečeni deo testa staviti 1 kafenu kašičicu džema koji preferirate.

Uviti kiflicu.

Umutiti sneg od 4 belanca.

Iseckati orahe, pečene lešnike i bademe u seckalici, tako da se dobiju sitni komadići. Možete i samo jedno od ova tri sastojka, meni se ovako mešano više svidelo.

Dodati šaku šećera, ja sam to radila odokativno.

Svaku kiflicu odozgo i sa strane premazati snegom od belanca, a zatim uvaljati u mešavinu oraha, badema i pečenih lešnika. 

Ako vam se slučajno desi da vam nestane lešnika, oraha i badema, slobodno uvaljajte kiflicu u šećer, biće isto tako lepa.

Kiflice peći u prethodno zagrejanoj pećnici na 175 stepeni 20 minuta.

Kiflice su ukusnije sledeće dana pošto malo odstoje.




Нема коментара:

Постави коментар