петак, 28. септембар 2018.

Papazjanija

Kakvu si sad to papazjaniju napravila? Evo ovakvu!!!!




Sastav:


1 kg. junetine od grudi
5 glavica crnog luka
2 glavice belog luka
4 sveže crvene paprike
3 šargarepe
1 koren peršuna
1/2 celera većeg ili jedan manji
1 ljuta papričica 
100 g. suve slanine ja sam koristila koru od pršute, čisto da zamiriši, može i kora od dimljene slanine
1 kafena kašičica brašna
3 krompira
1/2 litre belog vina
ulje,
1 supena kašika sirćeta
so
biber u zrnu
2 supene kašike aleve paprike
1 lovorov list

Priprema:


Pripremite jednu veću vanglu u kojoj ćete stavljati sve namirnice, kako ih budete pripremali.

Razdvojite na delove dve glavice belog luka i potopite iz 10 minuta u vodi. Tako ćete ih lakše oljuštiti. Oljuštite beli luk.

Meso isecite na kocke srednje veličine. Možete koristiti i neki drugi manje masni deo junetine.

Luk očistiti i iseći na kolutove.

Krompir oljuštiti i iseći na četvrtine.

Šargarepu i koren peršuna očistiti i iseći na kolutove.

Dodajte oljušteni beli luk ucelo.

Isecite na kolutove ljutu papričicu.

Koren celera isecite na kocke srednje veličine.

Paprike očistiti od semena i iseći na krupniju parčad.

Suvu slaninu iseći na veću parčad. Ja nisam imala suvu slaninu, pa sam iskoristila koru od pršute koja mi je ostala.  Uvek kad mi ostane kore od dimljene slanine i prušute zamrznem i ostavim za ovakve prilike, da dodam jelu.

Dodajte kafenu kašičicu brašna.

Dodajte ulja tako da lepo naulji sve namirnice.

Dodajte dve supene kašike aleve paprike.

Dodajte 1 supenu kašiku sirćeta.

Sve namirnice dobro promešajte.

Stavite sve namirnice u đuveč.

Dodajte lovorov list.

Biber, ja ga uvek stavim  kućicu za čaj i okačim ga za ivicu đuveča pogledaj Biber savet patent. ako vam ne smeta ukus bibera, stavite ga normalno.

Sve lepo rasporediti u đuvečari zaliti sa 1/2 litre belog vina i većom šoljom vode. 

Poklopiti alu folijom i ostaviti da se peče narednih 2 sata na 200 stepeni.

Po proteku dva sata, otklopiti foliju i videti da li se meso prilikom probe raspada. Ako je meso još uvek tvrdo, ostaviti ga da se zapeče poklopljeno još neko vreme. 

Ako je meso meko ko duša ukloniti skroz alu foliju i vratiti u rernu da se zapeče još nekih 15 do 20 minuta.

Evo ovo je konačan rezultat.


Napomena:

 U ovo jelo možete staviti i bamiju, ja sam htela na početku, ali sam se posle omela i zaboravila na nju.

Нема коментара:

Постави коментар