петак, 14. септембар 2018.

Savijača sa sirom

Ja sam veliki ljubitelj svih vrsta pita, slanih, slatkih i peciva uopšte. Ovo je verzija pite na brzinu sa gotovim korama



Sastojci:


1/2 kg. kora za pitu
400 g. sira
2 dcl. kisele pavlake
4 jaja ako su mala korisite 4 ako su XL dovoljno vam je 3 jaja
1/2 kesice praška za pecivo
ulje za premazivanje kora
ako imate domaćeg kajmaka, to ne trebam ni da vam napominjem, samo stavljajte, na uštrb kisele pavlake u odnosu 100 g. kisele pavlake, 100. gr. kajmaka. Ja nisam ovaj put imala pa zato nisam ni napominjala.

Priprema:


Kore odvojiti na po dve ili tri u grupi, u zavisnosti koliko su vam tanke, odnosno debele kore. One koje ja ovde mogu da nađem malo su deblje i razlikuju se od onih koje mogu da nađem u Beogradu, pa su mi dve kore sasvim dovoljne.

Umutite penasto 4 jaja, dodajte 1/2 kesice praška za pecivo i dobro promešajte, da se prašak istopi.

Dodajte 2 dcl. kisele pavlake i 400 g. izmrvljenog sira i sve lepo promešajte.

Uzmite jednu koru malo je četkicom pouljite, tek toliko da možete da zalepite sledeću koru.

Zatim rasporedite deo mase po celoj kori, pazeći da 1 cm od krajeva kora ostane bez mase. Od prilike to vam dođe 2 do 3 supene kašike po punjenju.

Preklopite onaj ne namazani deo kora sa leve i desne strane ka unutra.

Počnite da urolavate kore. Ne mojte praviti uske rolnice, niti ništa gnječiti i zbijati. Neka bude onako malo i pufnasto, da bi savijača mogla da naraste kada prašak za pecivo krene da radi svoje.

Slažite rolnu jednu do druge u pleh obložen masnim papirom.

Kada ste sve kore trošili, premažite odozgo pitu sa malo ulja.

Pecite na 200 stepeni u prethodno zagrejanoj pećnici nekih 40 minuta.

Prvih 25 minuta je pecite pokrivenu, a zadnjih 15 minuta otklopite da se lepo zapeče.

Odlična za doručak ili večeru uz jogurt ili pivo.


Нема коментара:

Постави коментар