петак, 25. јун 2021.

Sladoled straćatela

Straćatela sladoled, ne mogu da kažem da mi je jedan od omiljenih, jer su mi svi omiljeni, zavisi od trenutka. Ovde ću vam dati dve verzije, onu običnu svakodnevnu i verziju za dijabetičare, takođe verziju sa aparatom za sladoled i bez njega, obe bez jaja



Sastav:


300 ml. slatke pavlake

150 ml. mleka

80 - 100 g. čokolade 70% za kuvanje krupno narendane ili čokoladnih suzica

100 g. šećera ili stevije ( ja sam stavila za muža 1 ravnu supenu kašiku stevije, jer se trudimo da i njeno korišćenje ograničimo u što manjoj meri, tako da je ovo jedva slatko. Ako koristite steviju i volite slađe stavite više)


Priprema:


Zagrejte mleko i šećer, tek toliko da otopite šećer.

Sklonite sa vatre i ostavite da se mleko potpuno ohladi.

U hladno mleko stavite slatku pavlaku i sve promešajte.


Sa aparatom za sladoled:


Stavite celu smesu u aparat za sladoled i pustite ga da radi 5 minuta do kraja, kod mene je to 30 minuta.

Zatim stavite unutra čokoladu i neka meša još 5 minuta.


Bez aparata za sladoled:


Isto zagrejte mleko sa sa šećerom da se otopi.

Sačekajte da se mleko ohladi i uspite slatku pavlaku i sve promešajte.

Stavite smesu u činiju sa hermetčkim poklopcem bez čokolade.

Stavite u friz 30 do 45 minuta, a zatim izvadite iz friza i unutite mikserom.

Ovu operaciju ponovite još 2 puta.

Kod ste i treći put umutili mikserom uspite rendanu čokoladu ili suzice od čokolade , promešajte da se ujednači masa i stavite u friz da se skroz stegne na par sati.


Нема коментара:

Постави коментар