уторак, 22. јун 2021.

Kolač sa kajsijama

Kolač od kajsija, vrlo kremast i osvežavajući. Recept sam dobila kao tek početnica u kuvanju od moje komšinice Branke




Za testo:


2 žumanca

75 g. šećera

150 g. putera

210 g. brašna

vanilin


Za kremu:


100 g. šećera

3 jaja

50 g. brašna

vanilin

kajsije


Pripema:


Moj pleh za ovaj kolač je bio veličine 22 x 22  cm. Možete ga napraviti i u okruglom plehu.

Penasto umutiti 150 g. putera sa 75 g. šećera, dodati 2 žumanca, 210 g. brašna i vanilin.

Napraviti loptu i testo staviti u frižider da se stegne 45 minuta do sat vremena.

Rastanjiti testo oklagijom veličine pleha. 

Kajsije preseći na polutke i povaditi im košpice.

Uključiti pećnicu na 200 stepeni i kada ubacite testo smanjiti na 175 stepeni i peći, da testo bude polu pečeno nekih 7 do 10 minuta zavisi od vaše pećnice.

Za to vreme dok se peče testo umutiti sneg od 3 belanca i ostaviti sa strane.

Umutiti 3 žumanca sa 100 g. šećera i aromom vanile, sve dok ne postane penasta i svetla masa.

Zatim dodati 50 g. brašna.

Isključiti mikser i prevrćući masu od gore ka dole dodati i sneg od 3 belanca.

Polu pečeno testo preliti kremom od jaja i odozgo poređati kolutove kajsija. 

Peći na 175 stepeni dok vam blago porumeni krema na površini.

Ja sa, moje malo više zapekla, moglo je i par minuta pre da se izvadi, ali kako sam ga zadnji put pravila pre 20 godina nisam želela da rizikujem i ispao je odličan.


Napomena:


Možda će vam se u udubljenju svake kajsije pojaviti tečnost koje su pustile tokom pečenja. To je sasvim normalno, naročito, ako su jako zrele kajsije.




Нема коментара:

Постави коментар