среда, 19. јануар 2022.

Rolat od sardina

Slanih rolata nikada dosta, sardine su malo zapostavljenje u rolatima, da vam pravo kažem nisam ni čula za rolat sa sardinama, ovaj sam izvukla iz jedne prastare sveseke sa recepata, davno sam zaboravila na njena i evo danas sam ga opet napravila




Za patišpanj:


4 jaja

100 g. brašna

50 ml. ulja

1 kafena kašičica praška za pecivo

so


Za fil:


2 kutije sardina

2 kuvana jaja

2 kašike belog sira

2 kašike majoneza

2 kašike kisele pavlake

biber


Za premazivanje mogu doći u obzir više varijanti, evo nekih:


kesica majoneza

Krem majonez od avokada moj omiljeni

kisela pavlaka sa malo majoneza ili ajvara


Priprema:


Prosejte brašno i prašak za pecivo, da bi razbili eventualne grudvice i promešajte ih.

Umutite penasto jaja, dok ne udvostruče volumen i postanu penasta.

Jajima dodajte brašno iz dva puta dok se srkoz ne apsorbuje, a zatim dodajte i ulje.

Pleh moj je bio veličine  35 x 30 cm  a može i malo veći prekrijte papirom za pečenje i izlijte masu.

Poravnajte je i pecite u prethodno zagrejanoj pećnici na 175 stepeni 25 do 30 minuta.

Kada je kora pečena na radnu površinu postavite jednu vlažnu krpu koju ste dobro dobro ocedili. 

Pečenu koru prevrnite za 180 stepeni na krpu, tako da vam papir za pečenje bude gore.

Papir skinite uvijte koru mokrom krpom u rolat.

Ostavite ga tako dok se skroz ne ohladi.


Za to vreme napravite fil:


Skuvajte tvrdo dva jaja.

Dok se jaja kuvaju očistite sardine i stavite ih na cediljku da se dobro ocede od ulja.

Suvana jaja iseckajte na kockice.

Sir i sardinu iseckajte, dodajte majonez, kiselu pavlaku sve promešajte i na kraju dodajte i barena jaja.

Ohlađenu koru pažljivo odmotajte, isecite krajeve, namažite koricu filom, tako da imate prazan prostor od 1 cm. od krajeva korice, uvijanjem će se sve to popuniti.

Uvijte rolat i stavite ga na providnu foliju i uvijte kao karamelu.

Ostavite par sati da se sve stegne. 

Posle par sati stajanja kada se rolat stegao, skinite providnu foliju i premažite ga.

Ja sam premazala rolat mojim Krem majonezom od avokada, link imate gore u sastavu ili sa majonezom, kiselom pavlakom, možete u nju dodati majonez ili ajvar. Sve su kombinacije lepe.

Ukrasiti po želji i služiti.






Нема коментара:

Постави коментар