субота, 18. јун 2022.

Letnja salata sa kupusom

Šta ćemo za ručak, večeru, samo da nije ništa toplo, na ovu vrućinu, u glas odgovaramo jedinac i ja. Kako se već svakog dana leti budim u cik zore, da iskoristim ranojutarnju vetrić i svežinu smislio ovu salatu, jednostavna, a mere su odokativne, morate ići na probanje




Sastav:


kupus

2 šargarepe

1 kisela jabuka

jogurt gusti

2 kašike majoneza

2 kašičice senfa

2 kuvana jaja

vlašac

origano

so, biber


Priprema:


Isecite sladak kupus na sitno, kao za salatu. Količina, ja sam isekla 1/3 jedne manje glavice od prilike

Šargarepu očistite i narendajte na krupno rende.

Jabuku ne ljuštite, već je samo očistite od središnjeg dela i isecite na kockice.

Sve pomešajte u činiji, dodajte jogurta toliko da obuhvati sve sastojke.

E sad dolazi štelovanje kako ga ja zovem, a ono ide po ukusu.

Ja sam dodala 2 kašike majoneza, 2 kašičice senfa, so, biber, origana i sitno seckanog vlašca, koga ja mnogo volim u salatama. Ako nemate vlašac, ja moj imam posađen u saksijama, dodajte zeleni deo od mladog crnog luka.

Sve izmešajte i na kraju dodajte obarena seckana jaja.

Probajte da li vam još nešto fali da pridodate i ostavite salatu da se dobro ohladi. 

Нема коментара:

Постави коментар