уторак, 7. јун 2022.

Salata sa piletinom

Posle par pokušaja i isprobavanja konačno sam pronašla za nas najbolju kombinaciju ove salate. Ovu salatu možete servirati i kao meze ili kao komplet obrok u ove vrele letnje dane




Sastav:


200 g. piletine kuvane iz supe ili od pečenja
50 g. majoneza
200 g. kisele pavlake, možete slobodno koristiti pavlaku da minimalnim procentom mlečne masti ili grčki jogurt 
1 supena kašika senfa
1 do 1,5 dl. jogurta
2 supene kašike maslinovog ulja
1/2 jabuke
šaka oraha
3 jaja kuvana
1 šargarepa
5 paradajza ili 10 do 15 trešnjica paradajza zavisi od veličine
šaka crnih maslina
so, biber
vlašac

Napomena: Ako vam se salata učini mnogo gustim, dodajte još malo jogurta, ali sam sigurna da vam neće trebati. 

U originalnom receptu se koristi samo 250 g. majoneza, bez jogurta i kisele pavlake, nama se ovako više sviđa, malo je lakše za stomak.

Priprema:



Promešajte  majonez, kiselu pavlaku, jogurt, senf i maslinovo ulje.
Kko koji sastojak budete isekli, dodajte ga kremi i promešajte, ja sam zadnje stavila jaja i paradajz.
Piletinu iscepkajte rukama ili je isecite na parčiće ni sitne ni krupne.
Šargarepu očistite i ljuštilicom isecite na trake, ako su mnogo dugačke presecite ih na dva do tri dela.
Masline isecite na kolutove. 
Jabuku očistite od središnjeg dela i isecite je sa sve korom na kockice.
Orahe usitnite, možete ih staviti u kesu od zamrzivača i preći preko oklagijom ili lupiti par puta tučkom za meso.
Jaja isecite na kockice.
Paradajz, ja sam koristila tešnjica paradajz i isekla ga na četvrtine. Nisam mu vadila niti seme, niti ga cedila, jer mu je tu ukus. Veći paradajz normalno isecite na kocke kako vam je zgodno,
Vlašac isecite na trakice od prilike nokat dužine.
Sve lepo primešajte i dodajte koliko treba soli i malo bibera.
Ovoj salati sirće ne treba.


Нема коментара:

Постави коментар